دانلود کتاب صوتی ۲۱ روش برای اینکه مدیر برجسته باشید + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۱ روش برای اینکه مدیر برجسته باشید اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۱ روش برای اینکه مدیر برجسته باشید

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۲۱ روش برای اینکه مدیر برجسته باشید

هیچگاه در طول تاریخ کسب و کار بیشتر از امروز به مدیران خوب نیاز نبوده است. ولی هنوز۲۰ درصد از مدیران هستند که ۸۰ درصد نتایج را به بار می آورند. ۲۰ درصد از مدیران هستند که بیشترین پول را درمی آورند، سریعتر ترفیع می‌گیرند و زودتر از ۸۰ درصد دیگر به استقلال مالی می‌رسند. چرا اینطور است؟ ساده است، مدیران برتر می‌دانند چطور از افرادشان بیشترین بهره وری و کارایی را بگیرند و این چیزی است که اینجا یاد خواهید گرفت.کتاب صوتی «۲۱ روش برای اینکه مدیر برجسته باشید» نکاتی در رابطه با مدیریت به شما آموزش می‌دهد.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Abolfazl
۱۳۹۶/۰۲/۲۴

کتاب های گویا ش فوق العاده است فقط حیف که اپلیکیشینش ضعیفه مدام برام پیام نصب ابدیت برنامه طاقچه میاد در صورتی که اخرین ورژن نصب کردم قابل اجرا نیست کسی میدونه چی کار کنم ؟؟؟؟ به پشتیبانی هم پیام میدم اصلا جواب نمیدن؟!! تازه 30

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان