دانلود کتاب صوتی سایکوسوماتیک (بخش سوم) با صدای نسیم کمال احمدی + نمونه رایگان
کتاب صوتی سایکوسوماتیک (بخش سوم) اثر سینا طاهر زاده بروجنی

دانلود و خرید کتاب صوتی سایکوسوماتیک (بخش سوم)

معرفی کتاب صوتی سایکوسوماتیک (بخش سوم)

کتاب صوتی سایکوسوماتیک (بخش سوم) نوشتهٔ سینا طاهرزاده بروجنی و مهسا معتمد است. انتشارات رزیدنت‌یار این کتاب صوتی را با گویندگی نسیم کمال احمدی منتشر کرده است. کتاب سایکوسوماتیک (بخش سوم) مناسب دانشجویان روان‌پزشکی است.

درباره کتاب صوتی سایکوسوماتیک (بخش سوم)

سایکوسوماتیک (بخش سوم) ویرایش سال ۱۴۰۲ و ترجمه و تلخیصی از comprehensive 2017 است. همچنین این کتاب دربردارندهٔ سؤالات و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها است. کتاب سایکوسوماتیک (بخش سوم) کمک می‌کند دانشجویان روان‌پزشکی داوطلب آزمون رزیدنتی اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی سایکوسوماتیک (بخش سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان روان‌پزشکی و کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود. در کتاب سایکوسوماتیک (بخش سوم) خلاصه‌ای از مباحث درسی و سؤالات تا سال ۱۴۰۲ به‌همراه پاسخ‌های تشریحی ارائه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶۲,۰۰۰
تومان