دانلود کتاب صوتی اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی ـ فصل ۱۶ (بخش دوم) با صدای نسیم کمال احمدی + نمونه رایگان
کتاب صوتی اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی  ـ فصل ۱۶ (بخش دوم) اثر مهشید ناصری سینکی

دانلود و خرید کتاب صوتی اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی ـ فصل ۱۶ (بخش دوم)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی ـ فصل ۱۶ (بخش دوم)

کتاب صوتی اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی ـ فصل ۱۶ (بخش دوم) ویرایش سال ۲۰۲۲ است. این اثر ترجمه و تألیف مهشید ناصری سینکی است که انتشارات رزیدنت‌یار آن را با گویندگی نسیم کمال احمدی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی ـ فصل ۱۶ (بخش دوم)

کتاب اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ روان‌پزشکی است که نکته‌های تخصصی این موضوع را جمع‌آوری کرده است. مجموعهٔ اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی شامل خلاصهٔ درس و مجموعه سؤال‌های آزمون به همراه پاسخ‌های تشریحی است. این کتاب بخش دوم فصل شانزدهم از این مجموعه است.

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی ـ فصل ۱۶ (بخش دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی ـ فصل ۱۶ (بخش دوم) برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۶,۰۰۰
تومان