دانلود کتاب صوتی وسواس - somatic با صدای نسیم کمال احمدی + نمونه رایگان
کتاب صوتی وسواس - somatic اثر سینا طاهرزاده

دانلود و خرید کتاب صوتی وسواس - somatic

معرفی کتاب صوتی وسواس - somatic

کتاب صوتی وسواس - somatic با ترجمه و تألیف سینا طاهرزاده، مهسا معتمد، آلاله بهرامیان و مهشید ناصری در انتشارات رزیدنت‌یار چاپ شده است. گویندگی این اثر صوتی را نسیم کمال احمدی به‌عهده داشته است. synopsis 2022 و comprehensive 2017 منابعی هستند که در این کتاب استفاده شده‌اند.

درباره کتاب صوتی وسواس - somatic

کتاب وسواس - somatic مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ روان‌پزشکی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. این کتاب شامل خلاصهٔ درس و مجموعه سؤال‌های آزمون است. کتاب وسواس - somatic مباحث کامپرهنسیو ۲۰۱۷ و سیناپس ۲۰۲۲ را دربر دارد.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی وسواس - somatic را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۸,۰۰۰
تومان