دانلود کتاب صوتی تلیندز (فصل چهلم) با صدای مریم ابراهیم لقا + نمونه رایگان
کتاب صوتی تلیندز (فصل چهلم) اثر مریم ابراهیم لقا

دانلود و خرید کتاب صوتی تلیندز (فصل چهلم)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تلیندز (فصل چهلم)

کتاب صوتی تلیندز (فصل چهلم) اثری است از مریم ابراهیم لقا که با گویندگی او و به کوشش انتشارات رزیدنت‌ يار منتشر شده است. این کتاب شامل خلاصهٔ درس و مجموعه‌سوال‌های آزمون‌ها است. مجموعهٔ تلیندز به داوطلبان شرکت در آزمون رزیدنتی و بورد تخصصی کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

درباره کتاب صوتی تلیندز فصل چهلم

تلیندز مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ پزشکی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. مجموعهٔ تلیندز با ارائهٔ خلاصه‌ای از دروس مورد نیاز دانشجویان پزشکی و آزمون‌های طبقه‌بندی شده، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی را برای شرکت در آزمون‌های پیش رو آماده می‌کند.

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی تلیندز فصل چهلم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی تلیندز به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
تومان