دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن با صدای فریبا رمضان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ژرفای زن بودن اثر سیمین موحد

دانلود و خرید کتاب صوتی ژرفای زن بودن

معرفی کتاب صوتی ژرفای زن بودن

کتاب صوتی ژرفای زن بودن نوشتهٔ مورین مورداک (روان‌شناس برجسته و فعال) و ترجمهٔ سیمین موحد است. فریبا رمضان پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و بنیاد فرهنگ زندگی آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی سفر قهرمانی زن را ترسیم می‌کند؛ سفری که به زن احساس حرکت در مسیر تکامل و درعین‌حال احساس خرسندی و رضایت می‌دهد.

درباره کتاب صوتی ژرفای زن بودن

کتاب صوتی ژرفای زن بودن به‌دنبال کمال در زنان جامعه‌ای است که معمولاً با ارزش‌هایی مردانه تعریف می‌شود. مورین مورداک با الگوگرفتن از اسطوره‌های فرهنگی و افسانه‌ای و نمادها و الهه‌های باستانی نیاز و ارزش‌های زنان غرب را نشان داده و برای بهترشدن زخم‌های زنانه در سطح شخصی و فرهنگی می‌کوشد. او از تجریباتش به‌عنوان مادری دلسوز‌، هنرمند و درمانگر و همچنین از زنان قوی جامعهٔ خود الهام گرفته است و در این کتاب با زنانی صحبت می‌کند که آرزوهای بزرگ داشته‌اند و علاقه‌مند به شخصیتی قوی و سرزنده‌اند.

این کتاب صوتی نقشه‌ای به ما می‌دهد که احساس کنیم در مسیر تکامل و حس رضایت وخوشحالی از مسیرمان قرار داریم؛ همچنین علت درگیری‌های مادران و دختران در جامعه که منشأ آن توجه به ارزش‌های زنان است را ریشه‌یابی کرده و حل می‌کند. نباید فراموش کنیم که ارزش‌های زنانه و حس رضایت از خود بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد. کسی که ژرفای زن بودن را عمیقاً درک و حس کرده باشد، می‌تواند ارزش‌ها را شناخته و سپس آن‌ها را زندگی کند.

شنیدن کتاب صوتی ژرفای زن بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی مربوط به زنان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مورین مورداک

مورین مورداک در سال ۱۹۴۵ در آمریکا به دنیا آمد. او روانکاو خانواده و عضو هیئت‌مدیرهٔ چند موسسهٔ روان‌شناسی است که در کشورهای گوناگونی نیز تدریس کرده است. او با آثار معروفش از جمله «کمال زن بودن‌»، «دختر بابا» و کتاب‌های دیگری با موضوع زنان تبدیل به یک نویسندهٔ بین‌المللی شده است. بیشتر کتاب‌های این نویسنده بر‌ اساس تئوری و روان‌شناسی تحلیلی پروفسور یونگ نوشته شده‌اند. او در کتاب‌هایش جهت برطرف‌کردن حس نارضایتی زنان و سوق‌دادن آن‌ها به‌سوی زندگی و لذت کوشیده است؛ از جمله در کتاب «ژرفای زن بودن».

بخش‌هایی از کتاب صوتی ژرفای زن بودن

«دختربچه‌ها خیلی زود یاد می‌گیرند که برای جلب تأیید و تحسین پدر، باید چه بازی‌هایی انجام دهند. آن‌ها ممکن است خود را باهوش، زیرک، محجوب و اغواگر نشان دهند. اولین مردی که دختر به او ابراز علاقه می‌کند پدر اوست. پاسخی که پدر به ابراز علاقۀ او می‌دهد برای رشد جنسی دختر بسیار حیاتی است. گرما، بازیگوشی و عشق پدر برای رشد جنسی سالم دختر بسیار مهم است. در غیر این صورت اولین دلبستگی یعنی مادر، همچنان موضوع عشق اولیه و اصلی او باقی می‌ماند. از سوی دیگر سلطه‌جویی، تملک‌طلبی و انتقاد پدر از دختر می‌تواند در آینده، رشد جنسی و علاقه دختر را به جنس مخالف مخدوش یا نابود سازد.

پدری که نقش طبیعی خود را به عنوان حامی جنسیت دختر جوان خود نادیده می‌گیرد، بیشتر به روحیه دختر آزار می‌رساند و به علت نیاز به سلطۀ مذکر، رشد جنسی عادی دختر را از طریق معاشرت با محارم متوقف می‌کند. چنین دختری باید بقیۀ عمر خود را صرف باز پس‌گیری جنسیت خود کند و این واقعیت را که به ‌عنوان زن از حقوقی برخوردار است درک نماید.»

فهرست کتاب ژرفای زن بودن

پیشگفتار مقدمه ویراستار تخصصی مقدمه فصل یک: جدایی از زنانگی

فصل دوم: همذات‌پنداری با مردانگی

فصل سه: جادۀ امتحانات دشوار

فصل چهار: آرزوی موهوم موفقیت

فصل پنج: زنان قوی می‌توانند نه بگویند

فصل شش: سفر به سرزمین تاریک روح

فصل هفت: میل شدید برای پیوند دوباره با زنانگی

فصل هشت: چگونه شکاف روحی بین مادر و دختر

فصل نه: یافتن مردِ مهربان درون

فصل ده: فراسوی دوگانگی

نظرات کاربران

dokiroki
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

خواندن این کتاب را به تمام زنان در تمام سنین مخصوصا زنان ۳۰ ،۳۵ ساله توصیه میکنم. این کتاب قدمی در خودشناسی است و شاید نیاز به چندین بار گوش کردن داشته باشد. اگر با یکبار خواندن ان احساس سردرگمی

- بیشتر
Paeez Dokhtar
۱۳۹۷/۰۱/۱۳

بعد از این کتاب افسردگی گرفتم ،اما خیلی کمک بزرگی بهم کرد

nili.vh
۱۴۰۱/۰۶/۲۲

چند فصل اول بسیار مفید بود ولی از آن به بعد موضوع تکراری و خسته کننده می شود و گاها خیلی آمیخته با طرز فکر فمنیستی می شود.

semiramiss369
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

دلنوشته میدانم که بهترین هستی در آینه به چهره ات بنگر نقابی از جنس شاگرد اولی نقابی از جنس الگوی یک دانش آموز نمونه یک خواهر نمونه یک دانشجو یک روانکاو یک صدا پیشه یک نویسنده آه این نقاب ها از

- بیشتر
Negin Z
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

فوق العاده برای همه توصیه میکنم مخصوصا خانوم ها👌🏻👌🏻👌🏻

کاربر ۲۷۲۷۶۸۷
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

کتاب جالبیه.کمی سنگینه که من خلاصه کتاب توپادکست پازل روانشناسی زنان گوش کردم کامل برام جاافتادخیلی خوب توضیح میدن.

لیلا فولادی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

کتاب بسیار خوبی است برای زنانی که به دنبال کشف خود هستند، به عمق و دقت نیاز دارد

کاربر 8036187
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بی نظیره

anahita
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

خیلی خوب بود👌🏻

09123876691
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

کتاب فوق العاده ای بود عالی عالی عالی

زمان

۸ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان