دانلود کتاب صوتی پیامبر امی با صدای مریم فخار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیامبر امی اثر مرتضی مطهری

دانلود و خرید کتاب صوتی پیامبر امی

نویسنده:مرتضی مطهری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیامبر امی

کتاب صوتی «پیامبر امی» نوشتهٔ مرتضی مطهری است و انتشارات ندای فطرت آن را با گویندگی مریم فخار و آرش احمدی منتشر کرده است. این کتاب صوتی توسط بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری و با همکاری انتشارات صدرا با کیفیتی بالا تولید شده است. متن اصلی کتاب توسط آرش احمدی و عناوین، پانوشت‌ها، نقل قول‌ها و ترجمه آیات و احادیث توسط مریم فخار قرائت شده است.

درباره کتاب صوتی پیامبر امی

کتاب پیامبر امّی در اصل مقاله‌ای بوده به قلم شهید مرتضی مطهری که در سال ۱۳۴۷ برابر با ۱۳۸۷ هجری قمری به مناسبت آغاز پانزدهمین قرن بعثت در کتاب محمد (ص) توسط مؤسسه حسینیه ارشاد و زیر نظر شهید مطهری به چاپ رسید. این اثر پس از آن در زمان حیات شهید مطهری نیز به‌صورت رساله‌ای کوچک چاپ شد. همچنین در سال ۱۳۶۹ با حروفچینی جدید و اعراب‌گذاری جملات عربی و با فهرست‌های مختلف منتشر شد. عناوین مباحث طرح‌شده در این کتاب عبارت‌اند از: رسول درس‌ناخوانده، دبیران پیغمبر، جریان حدیبیّه، ادعای عجیب، اتهام مخالفان.

در فصل پایانی تحت عنوان «نتیجه» به جمع‌بندی و نتیجه‌گیری از مطالب کتاب پرداخته شده است.

کتاب صوتی پیامبر امی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ تاریخ اسلام پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی پیامبر امی

«آن چیزی که بیش از پیش عظمت و رفعت و آسمانی بودن قرآن کریم را مدلّل می‌سازد این است که این کتاب عظیم آسمانی با اینهمه معارف در باب مبدأ، معاد، انسان، اخلاق، قانون، قصص، عبرتها، مواعظ، و با اینهمه لطف و زیبایی و فصاحت، بر زبان کسی جاری شده که خود امّی بوده است؛ نه تنها هیچ مدرسه و دانشگاه و دارالعلمی را در همه عمر ندیده است و با هیچ دانشمندی از دانشمندان جهان روبرو نشده است، حتّی یک کتاب ساده از کتابهای عصر خود را نخوانده است.

آیت و معجزه‌ای که خداوند بر آخرین پیامبرش فرستاد از نوع کتاب و نوشته است، از نوع سخن است، از نوع فکر و احساس است، با عقل و با فکر و با دل و ضمیر سر و کار دارد. این کتاب قرنهاست که قدرت خارق العاده معنوی خود را نشان داده و نشان می‌دهد، روزگار نمی‌تواند آن را کهنه کند، میلیونها میلیون دل را به سوی خود کشیده و می‌کشد، نیروی حیاتی در آن موج می‌زند، چه عقلهای مفکری را به اندیشه و تدبّر واداشته و چه دلهایی را لبریز از ایمان و ذوق و شوق معنوی کرده و چه مرغان سحر و شب زنده‌دارانی را غذای روحی شده و چه اشکها را از عشق به خدا و خوف از خدا در نیمه‌های شب بر گونه‌ها جاری ساخته است و چه ملّتهای اسیر و به زنجیر کشیده را از چنگال ظلم و استبداد نجات داده است.»

معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان