دانلود رایگان کتاب صوتی جنگ صدام با صدای فیاما ناصحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی جنگ صدام

کتاب صوتی جنگ صدام نوشته کوین ام وودز و گروهی از نویسندگان است و با ترجمه داود علمایی کوپایی و صدای فیاما ناصحی و سپهر ترابی فر و اشکان فتولی و عطیه پور قدیمی و بابک بامداد در انتشارات مرز و بوم منتشر شده است. 

درباره کتاب جنگ صدام

این کتاب، با محوریت گفتگو با چهار نفر از افسران عالی‌رتبه عراقی درباره عملیات‌های دریایی، هوایی، اطلاعات نظامی و توسعه توانمندی‌های نظامی ارتش سابق عراق ترجمه شده است.

موضوع این کتاب، بررسی ابعاد مختلف جنگ عراق علیه ایران و بیان دیدگاه‌های فرمانده گارد ریاست جمهوری در این زمینه است. کتاب حاضر، از دو بخش عمده تشکیل شده است. در بخش اول، دیدگاه‌ها و تحلیل‌های نویسندگان، پیرامون جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مطرح گردیده و بخش دوم به تبیین گفت‌وگو با آخرین فرمانده گارد ریاست‌جمهوری عراق، ژنرال «راعد مجید حمرانی» درباره موضوع مذکور اختصاص یافته است.

سرلشکر میسر رشید الطرفه العبیدی، افسر ارشد و یکی از فرماندهان اطلاعات عراق در بخش مرتبط با ایران در طول جنگ، سرلشکر بازنشسته علاءالدین حسین مکی خمس، رئیس ستاد سپاه سوم و فرمانده اداره توسعه رزمی عراق در زمان جنگ با ایران، سپهبد عبید محمد الکعبی فرمانده نیروی دریایی ارتش عراق در سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۸ و سرلشکر علوان حسّون علوان العبوسی فرمانده اسکادران و تیپ هوایی در جنگ با ایران افرادی هستند که در این کتاب سخن گفته‌اند.

کتاب جنگ صدام: جنگ ایران و عراق از دیدگاه فرمانده گارد ریاست جمهوری عراق اولین بار در سال ۱۳۹۱ تمنتشر شده است. 

شنیدن کتاب جنگ صدام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد