دانلود رایگان کتاب صوتی عاقل‌ها قاتلم کردند با صدای گروه گویندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عاقل‌ها قاتلم کردند اثر مهدی عبداللهی

دانلود و خرید کتاب صوتی عاقل‌ها قاتلم کردند

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عاقل‌ها قاتلم کردند

کتاب صوتی عاقل‌ ها قاتلم کردند نوشته مهدی عبدالله پور، هفتاد و سومین برنامه نمایش صوتی کانون فرهنگی چوک است که با صدای جمعی از گویندگان می‌شنوید. 

این کتاب صوتی از زبان دخترکی کوچک به نام فرشته روایت می‌شود که ذوق اولین روز مدرسه‌اش را دارد. یک روز عصر برای رفتن به خیاطی آماده می‌شوند و می‌خواهند لباس فرم مدرسه را بگیرند. آنجا در خیاطی چشم دخترک به لباس مشکی‌رنگی می‌افتد که چشمش را می‌گیرد و می‌داند که این لباس برای کودکی مانند او مناسب نیست. دخترک که اهل خیال‌پردازی است می‌خواهد از خانم خیاط خواهش کند که این لباس را برایش نگه دارد تا او بزرگ شود و بتواند بپوشدش. اما خیال‌پردازی‌های او آغاز می‌شوند و ماجراهایی زیبا را رقم می‌زنند. 

کتاب صوتی عاقل‌ ها قاتلم کردند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی عاقل‌ ها قاتلم کردند را به تمام کسانی که دوست دارند از یک داستان کوتاه ایرانی لذت ببرند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

_note.hashtom_
۱۴۰۰/۰۶/۲۱

اصلا خوب نبود... فکر نکنم در کل دنیا کسی پیدا شه که چنین فوبیایی داشته باشه .. حس میکنم نویسنده خیلی تلاش کرده بود تا پیامی رو از طریق این داستان به مخاطب برسونه اما اصلا موفق نشده بود ... حدقل برای من

- بیشتر
مندني
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

اسمش یه حوری بود این باعث میشه حسه منفی به مخاظب بده تازه راوی داستان هم صداش رو مخ بود فکر کنم اینم مشکله بدیشه که خواننده ها عوض میشن کلا داستان چرتیه

sahel kimiyaee
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

به نظر من اصلا موضوع جالبی نداشت من که چندشم شد به هیچ وجه توصیه نمیکنم صدای راوی هم واقعا روی مخ بود

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان