دانلود و خرید کتاب ۹۹۹ بچه‌ وزغ کن کیمورا ترجمه م‍ح‍م‍درض‍ا ف‍رزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۹۹۹ بچه‌ وزغ اثر کن کیمورا

کتاب ۹۹۹ بچه‌ وزغ

معرفی کتاب ۹۹۹ بچه‌ وزغ

کتاب ۹۹۹ بچه‌ وزغ داستانی از کن کیمورا با تصویرگری یاسوناری موراکامی و ترجمه محمدرضا فرزاد است. این کتاب ماجرای هیجان انگیز سفر نهصد و نود و نه بچه وزغ را همراه با پدر و مادرشان تعریف می‌کند. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مامان وزغ و بابا وزغ نهصد و نود و نه تا بچه وزغ به دنیا آورده‌اند. آن‌ها به راحتی در یک آبگیر جا می‌شوند، اما وقتی بزرگ‌تر میشوند، جایشان تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود و یکی یکی شروع می‌کنند به غر زدن: «ما دیگر نمی توانیم حرکت کنیم!» «دیگر نمی توانیم نفس بکشیم!»، «هل ندهید!» حالا که وقت اسباب کشی رسیده است است، ۹۹۹ بچه‌ وزغ باید خودشان را برای یک ماجراجویی خیلی بزرگ و خیلی خطرناک آماده کنند. یک ماجراجویی پر از مارهای گرسنه و شاهین‌های تیزپرواز...

کتاب ۹۹۹ بچه‌ وزغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب داستان جالب و خنده‌داری برای کودکان دارد. با این حال هر سنی که باشید می‌توانید این داستان بامزه را بخوانید و به ماجراهایش از ته دل بخندید. 

نظرات کاربران

ن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

خیلی به سنم نمی‌خورد ولی خوب بود ❤️❤️❤️

bitabemahtab
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

واقعا بامزه‌ست مخصوصا تصویرگری‌هاش :))

نوری
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

داستانش بامزه ست .

a Booker
۱۴۰۲/۱۱/۰۹

#۱ شروع با اغراق. مشکلی برای خانواده پیش می‌آید و آبگیر کوچک شده، مشکل حادتر می‌شود، گرفتاری در چنگال شاهین و در نهایت کم‌حوصلگی بچه وزغ‌ها باعث نشاط می‌شود. همکاری خانواده با هم برای رفع مشکل یکی از اعضای پایان شیرین.

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

همین فرم و مضمون در داستان روزی که مولی پرواز کرد هم آمده. منتها در آنجا همدلی دوستان مولی کارساز شد در این کتاب می خواست اهمیت خانواده را نشان بدهد. ولی من کتاب مولی را بیشتر پسندیدم.

کاربر ۱۴۵۹۱۹۰
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

دختر ۴ سالم خوشش اومد

فریده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰

پیام داستان چی بود؟ 🙄

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان