دانلود و خرید کتاب منزل به منزل تا بهشت ناصر شکریان امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منزل به منزل تا بهشت اثر ناصر شکریان امیری

کتاب منزل به منزل تا بهشت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب منزل به منزل تا بهشت

کتاب منزل به منزل تا بهشت نوشته ناصر شکریان امیری است. این کتاب ویژه‌نامه اربعین اباعبدالله الحسین (ع) است که شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است. 

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیاست. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد.

درباره کتاب منزل به منزل تا بهشت

حضور بیست و پنج میلیون نفر از سراسر دنیا در مراسم اربعین امام حسین(ع)، دنیا را شگفت زده و توجه شخصیت ها و پژوهشگاه های عالم را به سوی خود جلب نمود. بهت، حیرت، شگفتی و شیفتگی اولین و عمومی ترین واکنش همۀ کسانی است که برای اولین بار در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند. شگفتی از عشق و معشوق مشترک، حیرت از این همه کرامت و سخاوت میزبانان و بهت از سلوک عرفانی بیابان گردها!!

تا امروز تاریخ چنین راهپیمایی عظیمی را به خود ندید. میلیونها نفر کیلومترها راه را با پای پیاده به سمت مقصد مقدسی حرکت نمایند. هیچ مکتب و آیینی چه الهی، چه بشری چنین تجمعی را با این شیفتگی برای حرمی مقدس به خود ندیده و نشنید. این از مختصات زیبایی آنچه امام حسین(ع) انجام داده است، هست.

عزاداران و دلدادگان حسینی پس از چهل روز عزاداری، به اوج اشتیاق می رسند پیاده و سواره می خواهند خودشان را در اربعین حسینی به کربلا برسانند. اوج زیبایی رسیدن است و بلای نرسیدن جز اضطراب چیزی به همراه ندارند. توسل و تضرع درمان است و پاهای تاول زده و قلب خالص تنها، درمان درد.

در این حماسۀ بی نظیر، مفهوم ایثار به اوج می رسد؛ هیچ کس خودش را مالک نمی داند. مفهوم من و تو و مرزهای اعتباری و مادی و جغرافیایی و حتی مذهبی از بین می برد. مفهوم فایده گرایی، خطرپذیری و عقلانیت عوض می‌شود. عشق حکومت می کند.

خطر پذیری در ابعاد ۲۵  میلیونی و مسیر حداقل ۸۰ کیلومتری با امکانات محدود و فضای تهدید؛ کاری عاقلانه نیست و مرکب عشق عقل نمی‌شناسد.

این کتاب روایتی از این راهپیمایی بزرگ است که سال‌هاست تبدیل شده است به بزرگ‌ترین مراسم مذهبی جهان و در آن مسلمانان کنار هم جمع می‌شوند و حماسه‌ای عظیم می‌سازند. این کتاب شما را با زوایای پنهان این حرکت باشکوه آشنا می‌کند و کمک می‌کند تصویر بهتری و واضح‌تری از این اتفاق داشته باشید.

خواندن کتاب منزل به منزل تا بهشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند درک بهتری از این اتفاق عظیم داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان