دانلود و خرید کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه فاطمه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه اثر فاطمه جعفری

کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه

معرفی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه

کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه نوشته فاطمه جعفری و اعظم‌السادات نوابی و حمید ابراهیمی نوشته شده است. کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه ویژه زبان‌آموزان غیر فارسی‌زبان است.

درباره کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه

معرفی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی (دوره مقدماتی): کتاب خواندن و درک مطلب فارسی مقدماتی، یک کتاب تک مهارتی است و با تمرکز بر مهارت خواندن مقدماتی و سطوح اولیه میانی نوشته شده. این کتاب هم اکنون به چاپ چهارم رسیده است. کتاب حاضر از هجده متن تشکیل شده و در پایان هر درس متن کوتاهی با عنوان خواندن بیشتر برای کسانی که علاقه دارند متن‌های بیشتری بخوانند، ارائه شده است. متن‌های کتاب از آسان به دشوار پیش رفته و موضوع‌ها با توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی زبان آموز در ارتباط با جامعه فارسی زبان امروزی انتخاب شده‌اند. سطح بر اساس چارچوب A2&B1 :CEFR است.

کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه را موسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی منتشر کرده است. مؤسسهٔ لغت‌نامهٔ دهخدا نخستین سازمان در ایران است که برای تألیف فرهنگ لغت یا واژه نامه تأسیس شده است. این سازمان در دی ماه سال ۱۳۲۴ خورشیدی، با تصویب مجلس شورای ملی، شروع به کار کرد و در کنار آن مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۸ تأسیس شد. این مرکز نخستین نهاد دانشگاهی است که با هدف گسترش و ترویج زبان و ادبیات فارسی تأسیس شده و هرساله پذیرای دانشجویان فراوانی از نقاط مختلف دنیا است که تا کنون حدود بیست هزار دانشجوی خارجی از ۱۰۰ کشور جهان در این مرکز فارسی آموخته‌اند. از مدیران این دو مجموعه می توان به علامه علی اکبر دهخدا، دکتر محمد معین و دکتر سید جعفرشهیدی اشاره کرد. واحد انتشارات این موسسه در کنار انتشار لغت‌نامه‌های زبان فارسی، با استفاده از توانمندی علمی مدرسین مرکز، انتشار کتاب‌های آموزشی مرتبط با آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را در دستور کار دارد. 

خواندن کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام معلمان و اساتید آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Toran Cheraghi
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

سلام خداقوت کتابهای دوره پایه ویژه زبان آموزان غیرفارسی زبان لطفا تخفیف بدین ممنون می شم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان