دانلود و خرید کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی طاهره شکرریز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی اثر طاهره شکرریز

کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی

معرفی کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی

کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی نوشته طاهره شکرریز است. کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی را انتشارات پارسیان البرز منتشر کرده است. کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی به شما برای اداره کسب و کارتان کمک می‌کند.

درباره کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی

برای واژه مدیریت تعریف های بسیار گوناگونی ارائه شده است و هر صاحب نظری در مبحث مدیریت، تعریف ویژه خود را از مدیریت دارد.

برخی مدیریت را استفاده موثر از منابع و بکارگیری نیروی انسانی جهت رسیدن به هدفی خاص تعریف کرده اند و برخی نیز هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران را مدیریت نامیده اند. گروهی در تعریف مدیریت معتقدند: مدیریت، هماهنگ نمودن منابع مادی و انسانی برای رسیدن به اهداف می باشد و بسیاری از تعریف های دیگر که واژه هایی نظیر افزایش کارایی، هدایت و ترکیب علم و هنر را به تعریف های فوق اضافه نموده اند. اما می توان گفت که در تمامی آنها یک نکته مشترک است که مدیریت منابع مالی و انسانی را با هم نقل کرده اند در صورتی که مدیریت منابع مالی نیز خود به تنهایی وجود دارد و کاربردهای بسیاری را نیز دارد و مدیریت منابع انسانی در آن دخیل نیست. اما هدف این کتاب در اینجا بیشتر بحث روی منابع مالی و انسانی با همدیگر است. این کتاب به شما کمک می‌کند مدیر موفقی باشید. 

خواندن کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مدیریت ذاتی اکتسابی

تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و در دبیرستانی مشغول به کار شده بودم روزهای اول برای ما قوانین تا حدودی تبیین شده بود اما برای من خیلی از موارد مبهم بود از مسئولین مدرسه هم که موارد مشخص نشده را می پرسیدم درست حواب نمی دادند. از جمله این موارد ساعت دقیق شروع کلاس و اینکه معلم چه ساعتی دقیقاً باید در مدرسه باشد چون ساعات شروع کلاس های دبیرستان ها با هم تفاوت داشت. چیزی که من را اذیت می کرد ایستادن مدیر جلو در مدرسه بود و اینکه به محض دیدن یکی ازکارمندان در هنگامی که با تاخیر دو یا سه دقیقه وارد مدرسه میشدند ایشان با دفتر و قلم جلو در ایستاده بود برای یاد داشت اسامی همکارانی که دیر می آمدند حالا کلمات و جملات توهین آمیزشان در برابر دیگر همکاران بماند که چقدر باعث رنجش می شد. آن زمان با خودم فکر می کردم که چه چیزی باعث این می شود که من به عنوان یک مسلمان و داشتن این همه دستورات دینی درباره نگهداشتن عزت، پس چرا ما به این موارد توجهی نداریم....

مواردی که اسلام در حوزه مدیریت آنرا بیان کرده بررسی کنیم: 

-با توجه به کرامت ذاتی انسانها، استفاده از کنترل و نظارت های شدید غیر منطقی بوده توجه به زیر دستان و مشارکت دادن آنها در تصمیم گیریها و استفاده از توان فکری آنها در برنامه ریزیها ضرورت دارد.

۲- با توجه به ویژگی کنجکاوی و حقیقت جویی انسان و اطاعت محض و بی چون و چرای کارکنان در سازمان بدون توجیه و تبیین فرامین و دستورها معقول و شایسته نخواهد بود.

۳- به دلیل وجود عنصر اختیار در انسان و آزادی خواهی استفاده از شیوه های آمرانه محض و استبدادی یا دیکتاتور مآبانه مطابق فطرت انسانی نیست.

زمانی از طرف آموزش و پرورش بخشنامه ای به مدارس ارسال شد مبنی بر اینکه نماز در مدارس اجباری است. مدیران بعضی از مدارس زنگ آخر زمانی که بچه ها برای رفتن به خانه آماده می شدند، زنگ نماز قرار داد. خب بچه های نوجوانی که تا آن ساعت مدام در زیر بار بکن نکن های معلم و ناظم قرار داشتند الآن می خواستند به محض خوردن زنگ با جیغ و هورا مدرسه را ترک کنند حالا با در بسته و ناظم چماق به دست مواجه شده و به اجبار به نماز خانه هدایت می شدند یکی ازدانش آموزان که شاگرد ممتاز کلاس بود با بچه ها تبانی کردند که به نماز نروند و قرار شد او به خاطر محبوبیتی که داشت نزد ناظم برود و از او بخواهد که اجازه بدهد آنها در نماز شرکت نکنند و به خانه بروند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۱۷۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان