دانلود و خرید کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات عسل دشتی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات اثر عسل دشتی‌نژاد

کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات

معرفی کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات

کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات اثری از عسل دشتی‌نژاد است که در انتشارات پارسیان البرز به چاپ رسیده است. این کتاب که برگرفته از دوره‌های کارخانه تولید اطلاعات است، شما را با نکاتی آشنا می‌کند که معجزه در مسیر فروش، منجر می‌شود.

درباره کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات

کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات کتابی جالبی است که در قالب یک داستان و برگرفته از دوره‌های کارخانه تولید اطلاعات، از ژان بقوسیان، مخاطبان را با نکاتی آشنا می‌کند که به آنان در فروش کالا و خدماتشان کمک می‌کند و می‌تواند معجزه‌ای در فروش را برای خوانندگان کتاب به ارمغان بیاورد. این کتاب همچنین به ما کمک می‌کند که شناخت و ایجاد سبک زندگی بهتر و سالم‌تر کمک می‌کند و چون مطالبش با زبان و بیان داستانی نوشته شده‌اند، خسته کننده هم نیستند. 

کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات را به تمام کسانی که مشتاق یادگیری و بالا بردن کیفیت کار خود در حوزه فروش هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب در مسیر کارخانه تولید اطلاعات

راز هنر متقاعدسازی، مسئله مهم بعد از مشتری یابی فریب مردم برای انجام آنچه شما می‌خواهید انجام دهید نیست، بلکه ارائه مشوق‌های ملموس و ناملموس برای اقدام در جهت درک و دریافت پیام تبلیغاتی است؛ یکی از هدف این کارگاه آشنایی با تکنیک‌های این مهم است.

هنر متقاعدسازی مشتریان و نفوذ در آنها، در حقیقت مذاکره واقعا یک هنر است و آموختن این هنر ممکن است حتی برای حرفه‌ای‌ترین‌های کسب‌وکار هم سخت باشد. رسیدن به یک توافق بهتر ممکن است باعث احساس شادی و منفعت شود، پس مهارت متقاعدسازی هر کدام از شما را تبدیل به یک مذاکره‌کننده ماهر می‌کند تا هر آنچه را می‌خواهید به دست بیاورید. پس نفوذ روی دیگران اهمیت زیادی دارد؛ بالاخص در بحث فروش محصولاتتان بسیار تأثیرگذار است. برای برقراری ارتباطات مؤثر یکی از فنون، استفاده از یک پیام در آغاز کلام با شناسایی که مخاطب شما چه کسی است و هدف شما در این ارتباط دقیقا چیست؟ چگونه در کوتاه‌ترین پیام جمله متقاعدکننده خود را بیان می‌کنید؟ یعنی در ابتدا دربارهٔ پیام نهایی خود به نتیجه برسید و سپس به بهترین نحوه بیان کنید، اولین پیشنهاد را سعی کنید شما بدهید، از اثر قلاب اندازی ذهنی استفاده کنید که در تصمیمات، قضاوت‌ها و در نهایت رفتار و باورهای فرد تأثیر بسزایی دارد. معمولا اولین گزینه‌های ارائه شده در مذاکره، تأثیر زیادی در انتخاب افراد می‌گذارند اما متاسفانه مردم معمولا در گفتن اولین پیشنهادِ کاری خود کمی محتاط عمل می‌کنند اما بیشتر اوقات بُرد با کسی است پیشنهاد اول را بدهد. ممکن است شاید طرف مقابل، پیشنهاد شما را مسخره بداند، اما اصلا اهمیت ندهید؛ مهم این است که شما کاری را انجام داده‌اید که از درستی آن اطمینان دارید.

اما یکی از اصول دیگر که در مذاکره مانند آیینه باشید این اصل بسیار تاثیرگذار است، وقتی افراد با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، از رفتارهای هم تأثیر می‌پذیرند، لهجه، الگوهای رفتاری، حالات چهره و زبان‌ِ بدن از جمله فاکتورهایی هستند که متأثر از رفتار دیگران است. افرادی که تلاش می‌کنند الگوهای رفتاری طرف مقابل را در مذاکرات تقلید کنند، نه‌تنها بهتر مذاکره می‌کنند، بلکه دامنهٔ ارتباطی خود را نیز گسترش می‌دهند. هر چه توان و پتانسیل شما در برقراری ارتباط بالاتر شما فردی جذاب تر خواهید بود.

در همین حین یک خانم سوال پرسید چگونه فردی با نفوذتری باشیم چون بسیار دوست دارم تأثیر مثبتی روی مشتریان خود بگذارم و آنها به مشتریان وفادارخود تبدیل کنم.

سوال بسیار خوبی را پرسیدید انسان ها از دیرباز دوست داشتند مورد توجه و تایید قرار بگیرند از این رو در اصل فروش هم شما در ابتدا باید به صحبت‌های خودتان ایمان و اعتقاد داشته باشید؛ چون در این صورت بر مشتری خود می‌توانید اثر بگذارید. چند تکنیک کلیدی برای متقاعدسازی دیگران یادداشت کنید.

تکنیک اول خودشناسی است که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید؛ زیرا به هر روی، هر شخصی دارای نقاط ضعف و مشکلاتی است؛ باید نقاط ضعف خود را بشناسد و مدیریت و ترمیم کند و بر آنها مسلط شود. برخورد اول و ارتباطی که در ۳ تا ۱۲ ثانیه اول بین مخاطبان ایجاد می‌شود، بسیار قدرتمند و تأثیرگذار است. مخصوصا بهتر است که مذاکرات برخورد اول به صورت تلفنی و ایمیلی نباشد، زیرا نوع برخورد و رفتار و حتی پوشش شما در ذهن مخاطب اثربخش و ماندگار است.

هر کسی دنیا را به شکلی متفاوت می‌بیند، بنابراین اگر بتوانید سر از دید طرف مقابل به قضیه دربیاورید، یک گام پیش خواهید افتاد. به جای اینکه سعی کنید در مذاکره برنده شوید، سعی کنید طرف مذاکره را درک کنید و به او راه‌هایی برای دستیابی به احساس رضایت نشان دهید همچنین شما باید پیرامون دیدگاه‌ها و نظرات مخاطبتان آگاهی داشته باشید و مذاکره‌کنندگان موفق همیشه از دید طرف مقابل به قضیه نگاه می‌کنند به طرف مقابل کمک می کنند احساس رضایت کند، از آن طرف هم او تمایل بیشتری به برطرف کردن نیازهای شما خواهد داشت. پس شناخت مخاطب بسیار مؤثر است، زیرا اگر بدانید مخاطب شما خجالتی است، با لحنی آرام سر صحبت را باز می‌کنید و اگر بدانید مخاطب پرجنب‌وجوش است، پرحرارت سخن می‌گویید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۲۲۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان