دانلود و خرید کتاب یک درجه بهتر مهدی رامشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک درجه بهتر اثر مهدی رامشی

کتاب یک درجه بهتر

معرفی کتاب یک درجه بهتر

کتاب یک درجه بهتر نوشته مهدی رامضی است. کتاب یک درجه بهتر برای شما توصیه‌ها و روش‌هایی دارد که در مسیر رسیدن به موفقیت همراهی‌تان می‌کند. این کتاب شما را جلو هدایت می‌کند.

درباره کتاب یک درجه بهتر

شاید الان به هدف بزرگی که در نظر دارید، فکر می‌کنید یا روی آن کار می‌کنید. شاید هم در حال حاضر از دنبال کردن هدفتان کنار کشیده‌اید و نیاز به انگیزه و باور داشته باشید. ما سختی‌ها، شکست‌ها و ناامیدی‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم. ولی باید بدانیم اگر هدف خود را رها کنیم، دیگر هیچ‌وقت به آن نخواهیم رسید.

زمانی‌که دیدگاهمان را نسبت به موفقیت تغییر دهیم، بزرگ‌ترین تحول را در زندگی مشاهده می‌کنیم و رسیدن به موفقیت را وظیفه، تعهد و مسئولیت خود می‌دانیم. رسیدن به موفقیت باید برای ما به یک مسئله اخلاقی تبدیل شود، چون باعث ایجاد تعهد و انگیزه برای رسیدن به هدف می‌شود. افراد موفق مسئولیت خلق موفقیت در زندگی خود را برعهده می‌گیرند و هرگاه شکست خوردند، دیگران را مقصر نمی‌دانند و آنها را سرزنش نمی‌کنند. همه ما انسان‌ها دارای ایمان، باور و احساس اطمینان هستیم، فقط باید آن را در وجودمان نهادینه کنیم و این کار فقط با انتخاب خودمان صورت می‌گیرد. این کتاب راه تغییرات به شما یاد می‌دهد.

خواندن کتاب یک درجه بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق‌تر باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب یک درجه بهتر

مهم نیست رؤیا و هدف ما در زندگی چیست، بلکه رؤیاها و اهداف ما باید به اندازه‌ای بزرگ باشند که مردم بگویند طرف دیوانه است! اگر هدف واضح و روشنی نداشته باشیم، مطمئناً همین‌طور دور خودمان می‌چرخیم و حال خوبی نیز نداریم. پس باید هر روز زمانی را به تجسم هدف خود اختصاص دهیم تا به عملی کردن آنها کمک کنیم. روزانه ده الی بیست دقیقه یا هرقدر وقت دارید، در ذهن خود تصویرسازی از هدف را انجام دهید. باید تصویری واضح و روشن از جایگاهی داشته باشید که می‌خواهید به آن دست پیدا کنید.

در واقع ما باید وارد آینده شویم، در آن زندگی کنیم، و دوباره به زمان حال برگردیم و برای تحقق آینده دست به کار شویم. ما می‌توانیم بهترین کشتی جهان را داشته باشیم. اما اگر کاپیتان کشتی نداند کجا می‌خواهد برود، کشتی بدون مقصد در اقیانوس سرگردان خواهد بود. زندگی واقعی هم دقیقاً همین‌طور است. برای رسیدن به هدف باید نظم و انضباط داشته باشیم و در مسیر رسیدن به هدف نیز در برابر مشکلات و موانع موجود صبور باشیم. ایجاد عادت‌های رفتاری مثبت، تأثیر بسزایی در زندگی افراد موفق دارد. نظم و انضباط، و مسئولیت‌پذیری دو پایه اصلی و لازم برای رسیدن به موفقیت هستند. ما حق نداریم هدف خود را عوض کنیم، ولی می‌توانیم هزاران بار مسیر رسیدن به آن را عوض کنیم.

باید اصلی‌ترین هدف زندگی‌مان را مشخص کنیم. زیرا یکی از دلایل نرسیدن به آن، عدم شناخت هدف اصلی است. باید بارها و بارها هدف اصلی خود را آزمایش کنیم. اختلالات جسمی اعم از کلامی و فیزیکی نمی‌توانند مانع رسیدن به اهداف بزرگ ما شوند و در این مسیر دیدگاه اطرافیان نیز نمی‌تواند تأثیری بر ما داشته باشد. رسیدن به هدف و موفقیت، ارتباطی با هوش یا IQ شخص ندارد و فقط با تلاش و تمرین و تکرار می‌توانیم در مسیر موفقیت قرار بگیریم و به هدف خود نزدیک و نزدیک‌تر شویم.


نظرات کاربران

خوره کتاب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰

از اسم کتاب خیلی خوشم اومد؛ مطالبش فوق العاده کاربردی بود برا من،مخصوصا انتخاب شعار موفقیت و تصویر سازی دقیق از هدف...

شهرزاد بانو😇
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

کامل نخوندم اما ب نظرم خوبه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
بسیاری از افراد تصور می‌کنند زندگی شبیه مسافرت با اتوبوس در مسیری هموار است. اما در واقعیت زندگی مانند سفر با قایق در دریایی است که با امواج و غرش دریا، تاریکی شب و تغییر مسیر ناگهانی قایق و چالش‌های جدید همراه است. عبور از هرکدام از آنها باعث قوی‌تر شدن ما می‌شود
زینب دهقانی
«دانش و فروتنی در لباس ارزان‌قیمت، بسیار با ارزش‌تر از غرور و نادانی در لباس گران‌بهاست.» ویلیام پن
زینب دهقانی

حجم

۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان