دانلود و خرید کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان محمدمهدی رمضان‌زاده سرستی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان اثر محمدمهدی رمضان‌زاده سرستی

کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان

معرفی کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان

کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان نوشته محمدمهدی رمضان‌زاده سرستی است. کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان را انتشارات ندای کارآفرین منتشر کرده است. 

درباره کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان

کتاب رهبری مشارکتی و رفتارنوآورانه در سازمان تنها کتابی است که به صورت تخصصی ارتباط میان رهبری سازمان ها و بروز رفتارهای نوآورانه را بررسی می‌کند. این کتاب به همت محمدمهدی رمضان زاده گردآوری شده است.

حوزه تخصصی فعالیت نگارنده مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی بوده که در این زمینه مقالات، ترجمه و گردآوری کتاب های مختلفی صورت گرفته است. آغاز پر سر و صدای قرن حاضر که با رشد مداوم رقابت در تمامی حوزه‌های سازمانی همراه بوده است، تلاش پژوهشگران را در راستای مطالعات رفتار سازمانی برای ایجاد یک اهرم و پایگاه دانش در جهت بهبود عملکرد فردی و سازمانی متمرکز کرده است، در این بین مباحث رفتار سازمانی در حوزه‌های مختلف، یکی از مهم‌ترین نقاط مشترک مورد بررسی در مدیریت و روان شناسی بوده است. تنوع رفتار افراد در سازمان‌ها زمینه در هم تنیدگی مطالعات بین رشته‌ای را در عصر حاضر به اندازه تعاملات اجتماعی انسان‌ها، پیچیده و جدایی ناپذیر کرده است.

در محیط متلاطم و متغیر امروزی، یکی از وظایف سازمان ها، کسب مزیت رقابتی است که این امر می تواند تحت تأثیر سبک رهبری، نوآوری سازمانی و بویژه شناخت آینده باشد این کتاب سعی دارد راهنمایی در این زمینه باشد.

خواندن کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری مشارکتی و رفتار نوآورانه در سازمان

 نخستین نیرو در اثربخشی سازمان‌ها در رهبری نهفته است. رهبری به متحول کردن و برانگیختن انسان‌ها مربوط می‌شود و مخصوصاً در مدیریت سازمان‌های آموزشی از حساسیت خاصی برخوردار است. برای این که یک سازمان موفق باقی بماند، وجود رهبری واجب و ضروری است. مطالعات جدید رهبری تأکید میکنند رهبری که رابطه‌ای است بین رهبر و کارکنان و داشتن روابط مناسب، عامل اصلی موفقیت در سازمان‌های بزرگ است. بدون رهبری اثربخش در همه سطوح سازمان، سودآوری پایدار، بهره وری و خدمت رسانی به مشتری دشوار است. رهبری فراگرد تأثیر اجتماعی است که هم از عناصر عاطفی و هم از عناصر عقلانی تشکیل شده است. رهبری را فرایند نفوذ بر دیگران با درک چرایی و چگونگی بعضی فعالیت‌ها و اهداف مورد نیاز که باید تحقق یابد، تعریف میکند. رهبری یعنی توانایی گام نهادن به بیرون از فرهنگ و شروع کردن به فرایندهای تغییر و تحولی که سازگارتر هستند. پژوهشگران رهبری را توانایی الهام بخشی مطمئن و حمایتی در میان افرادی که می‌بایست به اهداف سازمانی دست یابند، تعریف می‌کنند. رهبری یعنی توانایی نفوذ بر دیگران و هدایت تلاش‌های آنان برای دستیابی به موفقیت. رهبری فرایند نفوذ در دیگران برای کسب هدف میباشد. رهبری فرایندی است که از طریق آن یک فرد بر گروهی از افراد برای نیل به اهداف مشترک نفوذ می‌کند. رهبری یعنی توانایی اعمال نفوذ بر گروه، در جهت تأمین هدف. رهبری را فرایند هدایت پیروان در مسیر واقعی سیاست ایجاد، اجرا و ارزشیابی اهداف و مأموریت‌ها با یک شیوه عالمانه تعریف می‌نماید

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان