دانلود و خرید کتاب درخت مهربان من فرناز براتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درخت مهربان من اثر فرناز براتی

کتاب درخت مهربان من

نویسنده:فرناز براتی
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درخت مهربان من

کتاب درخت مهربان من نوشته دکتر فرناز براتی است. اگر به دنبال آینده بهتر برای کودک خود هستید. کتاب درخت مهربان من به کودک شما یاد می‌دهد محیط زیست چقدر مهم است و چرا باید به آن اهمیت دهند.

درباره کتاب درخت مهربان من

به بهانه روزهای مختلف مثل درختکاری ۱۵اسفندماه، روز تولد و خیلی روزهای مهم دیگر در زندگی‌مان می‌توانیم یک کتاب خوب بخوانی کتاب درخت مهربان من برای کودکان است و حتی بزرگسالان هم از آن لذت می‌برند این کتاب همراه با تصاویری زیبا منتشر شده است. کتاب درخت مهربان من داستان پسربچه‌ای بازیگوش در جنگلی سرسبز را روایت می‌کند که اتفاقات، صحبت ها و مسائل علمی زیادی در جریان داستانش بیان می‌شود.  البته در انتها منجر به انجام کاری بزرگ با دستانی کوچک می‌شود.

انتخاب کتاب برای کودکان دبستانی امری حساس و نیازمند تحقیق و آشنایی با روحیات و ادبیات کودکان است. در این سن کودکان در آستانه ورود به مدرسه و سال‌های اولیه مدرسه به سر میبرند و خواندن کتاب به تقویت مهارت خواندن و نوشتن، آشنایی با الفبا، تجزیه تحلیل و نتیجه گیری، جمله سازی و... بسیار کمک می‌کند. کودکی که از سنین پایین‌تر به کتابخوانی عادت کرده است در این سن‌ها و با آشنایی با الفبا لذت بیشتری از کتابخوانی خواهد برد، و کم کم قادر خواهد بود داستان‌های طولانی‌تر و مفاهیم پیچیده‌تر را بخواند. در این سن خواندن داستان‌هایی که قهرمان آن هم‌سن و سال کودک باشد و بتواند کار مهم و هیجان انگیزی را انجام دهد، بسیار برای کودکان جالب خواهد بود، اما در کنار خواندن داستان‌های جذاب، خواندن کتاب‌های غیر داستانی و علمی یا تاریخی می‌تواند قدرت کتابخوانی کودک را افزایش دهد.

خواندن کتاب درخت مهربان من را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرناز براتی

فرناز براتی فارغ التحصیل مقطع دکتری است که در زمینه‌های مهندسی محیط زیست، آبخیزداری، پسماند، بهداشت محیط، آلودگی محیط، منابع طبیعی فعالیت می‌کنند و مدت ها در یکی از دانشگاه های برتر دولتی کشور به عنوان مشاور مدیریت سبز انجام وظیفه می نمودند اما یکی از دغدغه های ایشان فعال کردن ذهن کودکان سرزمینش است اینکه اندیشه سبز باید از کودکی و سنین پایین در کودکان نهادینه گردد در نتیجه همزمان با تحصیلات دانشگاهی و علمی در زمینه کودک و روانشناسی پژوهش های بسیاری داشته تا بتواند مباحث مهم علمی را برای کودکان به بهترین نحو بازگو کند.


نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

فوق العاده ضعیف هم متن هم تصویر هم عناصر داستان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۷۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۴,۴۰۰
تومان