دانلود و خرید کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ رابرت کیوساکی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ اثر فاطمه فراهانی

کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱

معرفی کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱

میکروکتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ نوشته رابرت کیوساکی است. این میکروکتاب خلاصه‌ای از کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور کسب و کاری مناسب با عصر تجارت بسازید.

 میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱

میکروکتاب کسب‌وکارهای قرن ۲۱ یک کتاب کاربردی در مورد روش‌ جدید کسب درآمد، یعنی بازاریابی شبکه‌ای است. با توجه به وضعیت اقتصادی این قرن لازم است که افراد به دنبال روش‌های نوین کسب درآمد و ثروت آفرینی بروند. این کتاب یک راهنمای عملی برای کسانی است که می‌خواهند به سمت یک زندگی آرمانی قدم بردارند و به آزادی مالی برسند. آموزه‌های این کتاب علاوه بر بازاریابی شبکه‌ای در دیگر تجارت‌ها هم کاربردی است.

رابرت کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهره‌مند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش بود که فردی بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خودساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود. اولین و معروف‌ترین کتاب وی پدر پولدار پدر فقیر است که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.

خواندن کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب موفقیت در حوزه تجارت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱

در حال حاضر در زمان خاصی زندگی می‌کنیم که اخبار مختلفی در مورد برون‌سپاری کسب‌وکارها، کوچک کردن مشاغل، رکود اقتصادی و... منتشر می‌شوند.

در اوایل سال ۲۰۰۹ آمار اخراج کارکنان شرکت‌های آمریکایی حدود ۲۵۰ هزار نفر در ماه تخمین زده شده بود. در همان سال نرخ بیکاری روند رو به رشدی به خود گرفت و همچنان هم در حال افزایش است. از طرفی دیگر ساعت کاری افرادی که شاغل هستند هم به شدت کاهش پیدا کرده و این موضوع به کاهش حقوق دریافتی آن‌ها منجر شده است. استخدام‌ها به شدت کاهش یافته و انگار این روند بیکاری مانند یک ویروس در حال گسترش است.

در پاییز ۲۰۰۸ شاهد این بودیم که اوراق بهادار بازنشستگان به طور ناگهانی اُفت کرد و از ارزش آن به شدت کاسته شد. قیمت املاک و مستغلات هم به شدت سقوط کرد. در واقع همه به این موضوع پی بردند که در هیچ زمینه‌ای و در هیچ شغلی دیگر امنیت واقعی وجود ندارد. 

در یک نظرسنجی ۶۰ درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند که شرایط اقتصادی‌شان به شدت بحرانی است و به سختی در حال گذران زندگی هستند.

یادمان باشد که این‌ها فقط اخبار نیستند که بخواهیم بعد از شنیدن فراموش‌شان کنیم، بلکه واقعیت هستند و باید هوشیار باشیم که بحران اقتصادی از خیلی وقت پیش شروع شده است و هر لحظه هم بدتر می‌شود. من در مورد این بحران‌ها و حاد شدن‌شان در آینده، مطالب زیادی به شما گفته بودم. اکنون که در قلب بحران اقتصادی قرار داریم تنها چیزی که به شما کمک می‌کند این است که کنترل آینده خود را به دست بگیرید.

ایالت متحده و بسیاری از کشورهای غربی در یک فاجعه مالی بزرگی قرار دارند. این فاجعه ناشی از قصور نظام آموزشی ما است که نتوانسته به خوبی و درستی آموزش مالی را به دانش‌آموزان یاد دهد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در واقع قدرتمندی یک کسب‌وکار در محصول خلاصه نمی‌شود، بلکه به شبکه ارتباط دارد. اگر می‌خواهید یک زندگی غنی داشته باشید، بهترین راه این است که بتوانید راهی برای ایجاد شبکه‌ای قوی، زنده و در حال رشد پیدا کنید.
کاربر ۳۷۶۰۸۲۵

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان