دانلود و خرید کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰ احمد یاونگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰ اثر احمد یاونگی

کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰

معرفی کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰

کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰ نوشته احمد یاونگی است. این کتاب به مسئله به‌کارگیری پنج انرژی سازنده برای ارتقاء جنبه‌های مادی، شغلی و اجتماعی همراه با سلامتی روح، جسم و ذهن می‌پردازد.

درباره کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰

احتمالاً کتاب‌هایی در حوزهٔ موفقیت مطالعه کرده‌اید و فکر می‌کنید این اثر هم از همان شیوه‌ها پیروی می‌کند. ولی این کتاب فقط یک کتاب نیست که مدتی سرگرمتان کند و دستورالعملی برای موفقیت است که با اجرای گام‌به‌گام آن، می‌توانید موفقیت را در زندگی خود بیابید. مطمئنم شما نیز پس از مطالعه کامل کتاب، کاربردی بودن آموزش‌های عنوان‌شده را تأیید خواهید کرد.

نکاتی که در این کتاب جمع‌آوری‌شده نکات کلیدی و علمی ده‌ها سمینار، مقاله، دورهٔ آموزشی و کتاب‌های متعددی در حوزه‌های مختلف ازجمله: روان‌شناسی، عرفان، ادبیات، تاریخ، فیزیک و پزشکی است که زندگی افراد مختلف را متحول کرده است.

شما در این کتاب با انرژی‌هایی آشنا خواهید شد که در نگاه اول دیدنی نیستند ولی وجود دارند و بنیان زندگی انسان‌ها را می‌سازند. نویسنده قصد دارد شما را با پنج انرژی برتری که زندگی‌تان را زیبا و لذت‌بخش می‌کند، آشنا کند و روش به‌کارگیری آن‌ها را به شما بیاموزد. حین مطالعهٔ این کتاب، نویسنده با استفاده از شیوه‌ای منحصربه‌فرد ذهن شما را در درک و استنباط کلیات موضوع آزاد می‌گذارد. هرچند با مطالعهٔ کامل کتاب به‌یقین خواهید رسید و با این پنج انرژی سازنده مأنوس می‌شوید و قادر خواهید بود زندگی خود را متحول کنید. دیگر لازم نیست حسرت موفقیت و ثروت افراد مشهور و نامدار را بخورید؛ آنان از همین تکنیک‌ها و مطالب استفاده می‌کنند و به موفقیت رسیده‌اند. اکنون، آنچه را برای موفقیت لازم دارید، در این کتاب و در دستان شماست. تعلل بس است از ۱۴۴۰ دقیقه‌ای که در شبانه‌روز در اختیار دارید استفاده کنید. موفقیت شما را صدا می‌زند جوابش را بدهید.

خواندن کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت و کسب موفقیت در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راز بزرگراه ۱۴۴۰

عشق نیروی آفرینش

مختصری دربارهٔ عشق

دربارهٔ عشق‌های مجازی و حقیقی (عشق‌های زمینی و آسمانی) بسیار صحبت شده و از جنبه‌های مختلف مورد واکاوی و کنکاش قرار گرفته است. در فرهنگ و ادب ملل مختلف به صورت‌های گوناگون این موضوع توصیف شده است و در قالب‌های گوناگونی مثل شعر، داستان‌های اساطیری و رمان آن را روایت کرده‌اند. عرفا، ادبا، شاعران، نویسندگان، دانشمندان و دیگران به عشق علاقه‌مند بوده و هستند و دربارهٔ آن نکته‌ها و پندها گفته‌اند و به‌عناوین‌مختلف کارها و نتیجهٔ تلاش‌هایشان با کمک از نیروی بی‌پایان عشق به سرانجام رسیده است. در حال حاضر، کسانی که از نتیجهٔ کار و تلاش آنان بهره‌مندند، به این واقعیت معترف‌اند که این شاهکارها در خود نوعی زندگی دارند و دنیایی دیگر را برایشان تداعی می‌کند.

داستان‌های عاشقانهٔ بسیاری، همچون داستان لیلی و مجنون، شیرین و فرهاد، یوسف و زلیخا و بیژن و منیژه، روایتگر عشق از زبان شاعرانی گران‌قدر همچون جامی، نظامی، فردوسی و امیر خسرو دهلوی و دیگران است. آنان عشق زمینی و مجازی را مقدمهٔ آشنایی با عشق حقیقی می‌دانند.

در ادبیات اروپا، شاعران و نویسندگان بزرگی همچون شکسپیر، گوته و دانته در وصف عشق شاهکارهایی را خلق کرده‌اند، در گوشه‌کنار این جهان با بررسی در فرهنگ ملل می‌توان دستاوردهای بسیاری را مشاهده کرد که از نیروی عشق به وجود آمده‌اند. نهاد انسان حالت لطیف و ملکوتی عشق را که منشأ آفرینش است، تقدیس می‌کند و خود را به آن متصل می‌داند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان