دانلود و خرید کتاب نفوذ در پسابرجام مجتبی دولتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نفوذ در پسابرجام اثر مجتبی دولتی

کتاب نفوذ در پسابرجام

معرفی کتاب نفوذ در پسابرجام

کتاب نفوذ در پسابرجام نوشته مجتبی دولتی است که در انتشارات موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت به چاپ رسیده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت از ابتدای سال ۱۳۷۲ پس از هشدارهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود تهاجم گسترده فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و باورهای اسلام ناب، تأسیس شد تا با حضور در عرصه فرهنگی، به اندازه توان خود، در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و پیام آن و نیز در افشای ترفندهای فرهنگی دشمنان و عوامل آنان، بكوشد و وظیفه خود را انجام دهد.

این مؤسسه موفق شده است در زمینه تبیین و نشر رهنمودها و اندیشه حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خلف صالح امام خمینی (ره)، قدم‌هایی بردارد و همچنین نسبت به بررسی، پژوهش، تدوین و نشر موضوع‌هایی كه مورد اشاره و مطالبه آنان بوده است اقدام کند. تاریخ معاصر ایران و مسائل و جریانات روز، از جمله مطالبات رهبری بوده‌اند كه مؤسسه با اهتمام ویژه‌ای آنها را دنبال كرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سه گروه سنّی: كودكان، نوجوان، جوانان و عموم به نشر نتایج بررسی‌ها و پژوهش‌های خود اقدام كرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، در سال ۱۳۸۸، در سی سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ناشر برگزیده در نشر فرهنگ انقلاب در سی سال انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال ۱۳۸۹ ناشر برگزیده بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران شد. این مؤسسه همچنین در همین سال به عنوان ناشر برگزیده سیزدهمین جشنواره انتخاب كتاب دوسالانه دفاع مقدس معرفی شد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال ۱۳۹۳ در جشنواره بزرگداشت حماسه ۹ دی از سوی ستاد پاسداشت حماسه ماندگار ۹ دی ( همایش ملی علمداران بصیرت ) به عنوان ناشر برگزیده در حوزه كتاب مورد تجلیل قرار گرفت.

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵در چهارمین و هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزیده شد. همچنین در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به عنوان خادم نشر تهران انتخاب شد.

همچنین موسسه قدرولایت در جشنواره شهید سید علی اندرزگو در سال ۱۳۹۶ به عنوان برگزیده انتخاب شد.

 درباره کتاب نفوذ در پسابرجام

این کتاب در شش فصل تنظیم گردیده است، فصل اول پژوهشی است دربارة تاریخچه نفوذ غرب در ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگ، سیاست و اقتصاد. در این فصل همچنین مطالبی مستند در خصوص حلقه‌های کیان، نیاوران و انحرافی و برنامه‌های نفوذ آنان در انقلاب اسلامی و اصول آن ارائه شده است.

در فصل دوم موضوع مذاکره و ماهیت آن و اهداف برنامه های آمریکا در زمینه مذاکره و مواردی از مداخلات و نفوذ آمریکا در ایران، بررسی شده است.

در فصل سوم بررسی نسبتاً جامعی در خصوص توافقنامه «برجام» انجام شده و بزنگاههای نفوذ در متن توافقنامه هسته‌ای ارائه گردیده است.

در فصل چهارم موضوع شیوه‌های نفوذ بعد از انعقاد توافقنامه برجام (پسابرجام) مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است. در این فصل؛ سیاست‌های نفوذ در داخل کشور، سناریوهای آن در منطقه و نیز شیوه‌های نفوذ فرهنگی و فکری، نفوذ سیاسی، نفوذ اقتصادی، نفوذ اجتماعی و نفوذ امنیتی نظامی مورد تحقیق قرار گرفته‌اند.

در فصل پنجم نفوذ از منظر رهنمودها و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است. انواع نفوذ، اهداف نفوذ، شیوه‌های نفوذ، عوامل و سرپُلهای نفوذ در داخل کشور، مباحثی است که در این فصل از دیدگاه‌های رهبری دسته‌بندی و ارائه گردیده اند.

در فصل ششم راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن در پسابرجام مورد بحث قرار گرفته و ۲۱ راهکار جهت مقابله با نفوذ دشمن توصیه و تأکید شده است.

در پایان کتاب مشخصات منابعی که در تحقیق و پژوهش این کتاب از آنها استفاده شده، ارائه گردیده است.

پرداختن به موضوع بسیار مهم روز کشور یعنی برجام، بررسی ابعاد مسأله نفوذ که توسط رهبری مطرح شده است و  قلم روان و منسجم نویسنده از ویژگی های این کتاب‌اند.

 خواندن کتاب نفوذ در پسابرجام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مباحث تاریخ و علوم سیاسی مخاطبان این کتاب‌اند.

نخبگان سایه
حسین علیزاده
غرب چگونه غرب شد
مرتضی مداحی
شبکه فریب: نگاهی به نقش انگلستان در دنیا
مارک کرتیس
آیین بودایی در دوران معاصر
دون چیس
امریکای فوق سری: نظام اطلاعاتی و امنیتی امریکا؛ چگونگی برآمدن حکومت پلیسی جدید در ایالات متحد امریکا
دانا پریست
تشیع در افغانستان
مؤسسه مطالعات اندیشه‌سازان نور
نقش بهائیت در فتنه ۸۸: مجموعه اعترافات فتنه هشتاد و هشت (جلد اول)
سلمان علوی نیک
پیوند بهائیت و صهیونیسم
زینت سادات انوری
براندازی صهیونیستی در امپراتوری عثمانی
محسن فرسایی
جریان‌شناسی گروه‌های سلفی، جهادی و تکفیری
عبدالله علی بخشی
منظومه‌ی فکری امام خمینی (ره)
عبدالحسین خسروپناه
نقش روشنفکران در تاریخ معاصر ایران؛ جلد اول
گروه تحقیق موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت
نفوذ استراتژیک دشمن
علی سعیدی شاهرودی
پیتر و شکارچیان ستاره
دیو بری
درآمدی بر امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران
رضا احمدی
شخصیت شناسی تاریخ معاصر
یعقوب توکلی
وهابیت سیاسی
مؤسسه مطالعات اندیشه‌سازان نور
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان