دانلود و خرید کتاب اخلاق خودسازی ۱ سید‌حسین اسحاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اخلاق خودسازی ۱ اثر سید‌حسین اسحاقی

کتاب اخلاق خودسازی ۱

معرفی کتاب اخلاق خودسازی ۱

کتاب اخلاق خودسازی ۱ اثر سید حسین اسحاقی با الگو گرفتن از امام علی (ع) به بایدها و نبایدهایی می‌پردازد که وقتی در راه خودسازی گام برمی‌داریم، باید به آن‌ها توجه کامل و تام داشته باشیم. 

درباره کتاب اخلاق خودسازی ۱

خودسازی مسیری است که وقتی در آن قدم بگذاریم، باید تمام انرژی و تلاش خود را متمرکز کنیم و حتی برای لحظه‌ای از دست از سعی کردن برنداریم. چرا که این راه، مداومت همیشگی و تلاش روزانه را می‌طلبد. در مسیر خودسازی با بایدها و نبایدهایی روبه‌رو هستیم که بر اساس معیارهای مختلفی انتخاب می‌شوند. در این میان، مهم‌ترین و والاترین این معیارها، الگویی است که می‌توانیم از امام علی (ع) بگیریم. چراکه ایشان تجسم تمام ارزش‌های دینی هستند که دیگر انسان‌ها در تلاشند تا به آن برسند. 

سید حسین اسحاقی در کتاب اخلاق خودسازی ۱ با استناد به زندگی آن حضرت و همچنین بر اساس احادیث و روایات و آثاری که از ایشان به جا مانده است، مسیر خودسازی را برای ما مشخص می‌کند و ما را با بایدها و نبایدهای این تلاش بزرگ آشنا می‌کند.

کتاب اخلاق خودسازی ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب اخلاق خودسازی ۱ اثری عالی برای تمام کسانی است که دوست دارند بر اساس احادیث و با الگوبرداری از امامان (ع) در مسیر خودسازی گام بردارند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان