دانلود و خرید کتاب یادگیری خرد وندلین کوپرز ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یادگیری خرد

کتاب یادگیری خرد اثر وندلین کوپرز و اولن گونلاگسون با ترجمه طهمورث آقاجانی هشجین، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس، زهرا جوانی و بهزاد شوقی منتشر شده است.

ما در عطش خردمند بودن ،در حال غرق شدن در دریای اطلاعات هستیم. از این پس جهان در اختیار کسانی است می توانند اطلاعات را در زمان مناسبش جمع آوری کنند، آنها را نقد کنند و تصمیمات خردمندانه بگیرند. 

این کتاب به‌عنوان بخشی از مجموعه‌های منتشرشده در ارتباط باخرد عملی: رهبری، سازمان‌دهی و شیوه‌ی صحیح کسب‌وکار به گردآوری آثاری پرداخته است که بر اهمیت بسیار خرد در تعلیم و تعلم به‌ویژه در آموزش مدیریت و کسب‌وکار تأکید دارند. در بخش‌های بعدی به برخی دلایل و انگیزه‌های بررسی این ارتباط و زمینه‌سازی خرد در ارتباط با آموزش‌وپرورش می‌پردازیم.

در سال‌های اخیر، مطالعات و شیوه‌های مدیریت سازمانی مسئولانه به روش‌های نوین انجام و بررسی کسب‌وکارها، رهبری و سازمان‌دهی‌ها پرداخته‌اند. در واکنش به شرایط بسیار پیچیده و مبهم محیط‌ها و محدودیت‌های اشکال متعارف، جامعه بزرگی از محققان و کارشناسان مرزهای شیوه‌های سنتی تفکر، یادگیری و عمل را گسترده کرده‌اند و آن‌ها را با خرد عملی به هم ارتباط داده و بررسی کرده‌اند. بنابراین اشکال خردمندانه‌تر سازمان‌دهی و رهبری و همچنین امکان آماده‌سازی یا یادگیری آن‌ها پیوسته پردازش و مطالعه می‌شود.

علیرغم تردیدهای گذشته، امروز خرد و خرد آموزی جهت‌گیری ارزشمند و مهمی محسوب می‌شود و بنابراین احتمال توسعه خرد از طریق آموزش‌وپرورش وجود دارد.

این ارزیابی مجدد نیز به دلیل نیاز به‌مواجهه با مسائل حاد و قابل پیش‌بینی و دغدغه‌های عملیات ناپایدار با عوارض، خصوصیات و چالش‌های بی‌سابقه‌اش در جامعه معاصر، اقتصادها، سازمان‌ها و همچنین مدیریتش با سرعت هرچه تمام انجام می‌شود. به‌ویژه در زمینه‌های سازمانی و مدیریتی و هم‌چنین آموزش عالی، خرد باید به‌روزرسانی و مجدداً ترجمه شود و هم‌چنین از نظر عملی و مفهومی از نو تلفیق شود.

در واقع این کتاب که بخشی از مجموعه‌های خرد عملی: رهبری، سازمان‌دهی و شیوه صحیح کسب‌وکار است، تجلی این بازنگری و بررسی معانی جدید و همچنین شیوه‌های خرد در ارتباط با حوزه‌ها و مسائل مختلف رهبری و سازمانی است.

 درباره کتاب یادگیری خرد

این کتاب بر ضرورت توسعه «خرد عملی» تمرکز می‌کند: آموزش و یادگیری کسب‌وکار و مدیریت. این موضوع برای ادغام نظری و عملی خرد در جهان ما اهمیت دارد، زیرا ما باید ارتباط‌های بالقوه، چشم‌اندازهای نویدبخش و فعالیت‌های آموزشی واقعی یا بالقوه تدریس و یادگیری خرد را بررسی و شناسایی کنیم. به ویژه، امکان‌های مفهومی و عملی برای یادگیری خرد در مورد آموزش کسب‌وکار و مدیریت یا رهبری به عنوان یک کاتالیست یکپارچه‌سازی به سوی توسعه پایدار عمل می‌کند.

 خواندن کتاب یادگیری خرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موف۴قیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب یادگیری خرد

عصر مدرن ما با زندگی‌های به شدت سریع، به شدت مادی رشد کوتاه‌مدت به هر قیمت و فرا اقتصادها و فرا جوامع مربوطه شناخته می شود که به صورت کنترل‌ناپذیر، غیرمنطقی و ناتوان در ایجاد امید شده در حالی که آینده‌ای رو به بن‌بست را ایجاد می‌کنند. این فرا سرمایه‌داری غول‌آسا از فرهنگ‌های زامبی مانند تولید انبوه ناپایدار و مصرف انبوه سیستم‌های تشنه کربن و کالری تا نابودسازی‌های حوزه‌های زیستی و اجتماعی در تمامی سطح، فراتر از محدودیت‌های موقعیتی و زمینی متغیر است.

ما چگونه می‌توانیم با سرمایه‌داری ارتباط برقرار کنیم که به عنوان یک سیستم غول اساس، هیولاشناسی سرمایه‌دار عمل می‌کند که به شکل سیستماتیک، اعتبار را از طریق فرایندهای نامرئی بهره‌کشی و تجارب غیرقابل‌سنجش روانی و تجزیه جسمی تهدید می‌کند؟ با توجه به ریشه‌شناسی آن‌ها، پدیده‌ها و افسانه‌های هیولاهای اقتصادها، بازارها و سازمان‌های تجزیه‌شده چه هشداری به ما می‌دهند؟

هیولای بزرگ فجایع امروزی از نظام سرمایه‌داری و فاجعه نئولیبرال تغذیه می‌کند که در حال انفجار از درون است. این هیولای سیستمی، با پنجه‌های فنی-علمی خود را تکثیر کرده و جهان طبیعی، اجتماعی-فرهنگی و سیاسی را می‌بلعد. این هیولا به وسیله منطقی بودن راهبردی و ابزاری از طریق یک تجاوز و کاهش هژمونی و همسان‌ساز تمامی حوزه‌ها به یک منطق اقتصادی فرا مصرف‌کننده و غلبه هدف محور این جهان‌ها را استثمار می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان