دانلود و خرید کتاب امکان سنجی و طراحی مفهومی پایگاه پرتاب چابهار مقداد پایان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امکان سنجی و طراحی مفهومی پایگاه پرتاب چابهار اثر مقداد پایان

کتاب امکان سنجی و طراحی مفهومی پایگاه پرتاب چابهار

معرفی کتاب امکان سنجی و طراحی مفهومی پایگاه پرتاب چابهار

کتاب امکان سنجی و طراحی مفهومی پایگاه پرتاب چابهار نوشته مقداد پایان، مرتضی جهان و حنیف کازرونی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه دفاع ملی است.

اين دانشگاه و پژوهشگاه از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصه مسائل راهبردی اسـت که از بدو تشکیل و راه‌اندازی آن، پـس از پیـروزی انقلاب اسلامی، در صحنه آموزش مسائل دفاعی- امنیتی و متناسـب بـا اهـداف جمهـوری اسلامی در سطوح مديران عالی کشوری و لشکری پیش‌قدم بوده است. این پژوهشگاه وظیفـه اصلی خـود را آموزش فرماندهان و مديران عالی‌رتبه کشور قرار داده است.

در همین راستا بیشتر کتاب‌های منتشر شده در مرکز انتشارات راهبردی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در سه حوزه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی‌اند و نگاهی پژوهشی و عمقی به مسائل کشوری، منطقه‌ای و جهانی دارند.

کتاب امکان سنجی و طراحی مفهومی پایگاه پرتاب چابهار نیز یکی از کتاب‌های این انتشارات است که می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پژوهشگران و متخصصان حوزه مسائل راهبردی قرار دهد؛ در کتاب حاضر، برآنیم تا با در نظر گرفتن اصول و تجهیزات موردنیاز یک پایگاه فضایی استاندارد، بررسی جامع کلیه زیرساخت‌های پایگاه های پرتاب پیشرفته در سراسر دنیا و همچنین در نظر گرفتن اصول کلی شهرسازی و معماری و پدافند غیرعامل، یک طراحی مفهومی برای پایگاه پرتاب چابهار ارائه کنیم.

خواندن کتاب امکان سنجی و طراحی مفهومی پایگاه پرتاب چابهار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه مسائل راهبردی و امنیت ملی و دفاع ملی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه