دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه معصومه تاجمیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی است. این کتاب با ترجمه معصومه تاجمیری منتشر شده است. کتاب اثر مرکب یکی از مشهورترین آثار در زمینه موفقیت است که در سال‌های اخیر نوشته شده است.

درباره کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب فرمولی بی‌نظیر برای رسیدن به زندگی رؤیایی‌تان را به شما می‌آموزد. برای دست‌یابی به موفقیت و خوشبختی هیچ راه میانبری وجود ندارد. دیگر وقت آن رسیده که به زندگی‌تان سروسامان دهید، نباید دست روی دست بگذارید و اجازه دهید جامعه شما را فریب دهد. دارن هاردی در این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه گره‌هایی را باز کنید که دست‌وپایتان را بسته است و نیز با آگاهی کامل بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید؛ به شما کمک می‌کند توانایی‌های خودتان را بشناسید و به بهترین نحو ممکن آنها را به کار بگیرید.

او به شما اصول شش‌گانۀ قدرتمند و قابل اجرایی را می‌آموزد که می‌توانید به همه اهداف دلخواهتان برسید. راهبردهایی که در این کتاب آورده شده است شما را از جایگاه فعلی‌تان به همان جایگاه دلخواهتان می‌رساند. اگر تشنۀ موفقیت هستید، دستورالعمل‌های هوشمندانۀ این کتاب از نان شب هم برایتان واجب‌تر است. با به کار گرفتن این اصول همیشه برنده باشید! 

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال موفقیت هستید از این کتاب لذت خواهد برد.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند.

او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

بخشی از کتاب اثر مرکب

امروز من و پدرم دراین‌باره شوخی می‌کنیم که من را به‌گونه‌ای تربیت‌کرده است که به کسب موفقیت اعتیاد داشته باشم؛ فقط هجده‌ساله بودم که در کسب‌وکار شخصی خودم درآمدی شش رقمی داشتم، در بیست‌سالگی در یک منطقۀ اعیان‌نشین خانه خریدم. در بیست‌وچهارسالگی درآمدم از یک‌میلیون دلار در سال گذشت و در بیست‌وهفت‌سالگی یک میلیونر خودساخته بودم با کسب‌وکاری که سالانه بیش از پنجاه میلیون دلار درآمد داشت. همۀ اینها را گفتم تا به امروز برسیم؛ حالا هنوز چهل سال هم از عمرم نگذشته است، ولی آن‌قدر پول و دارایی دارم که تا چند نسل بعدم نیز تأمین هستند.

پدرم می‌گوید «راه‌های زیادی برای خراب کردن دوران کودکی بچه‌ها هست، حداقل روش من برای گند زدن به دوران کودکی روش خوبی بوده است، گویا سخت‌گیری‌های من نتیجه داده است!».

اعتراف می‌کنم که گاهی چاره‌ای نداشتم جز اینکه دست روی دست گذاشتن را تمرین کنم و فقط به زمان حال فکر کنم. روی صندلی ساحلی لَم بدهم و خوش بگذرانم، بدون اینکه کتاب‌های مربوط به کسب‌وکار یا سی‌دی‌های پیشرفت و بهبود فردی همراهم باشد؛ با همۀ اینها قدردان همه مهارت‌های رسیدن به موفقیت هستم که از پدرم و سایر مربی‌هایم در طول این راه آموختم.

اثر مرکب راز موفقیت من را به همه نشان می‌دهد. من اثر مرکب را بسیار باور دارم؛ زیرا پدرم هرروز و همیشه به‌گونه‌ای با من رفتار می‌کرد که مطمئن شود این اصول را سرلوحۀ زندگی‌ام قرار داده‌ام و آن‌قدر به تکرار این کار پرداخت که حتی اگر خودم هم می‌خواستم ، دیگر نمی‌توانستم طور دیگری زندگی کنم.

ولی اگر مانند بیشتر مردم باشید، به اثر مرکب اعتقادی ندارید. دلایلی که برای این موضوع وجود دارد، کاملاً قابل‌درک است. آموزشی در اختیار شما نبوده است که به شما راهکار نشان دهد، نمونه‌های مشابهی نیز در دسترستان نبوده است؛ بنابراین نتوانسته‌اید نتیجۀ اثر مرکب را درک کنید. ما همگی اعضای جامعه‌ای، فریب‌خورده هستیم! با بازاریابی تجاری جادویمان کرده‌اند، با القای مشکلات نداشته، آنها را به خوردمان داده‌اند و بعد ایدۀ راه‌حل‌های سریع و فوری را برای درمان و رفع این مشکلات(دروغین) به ما فروخته‌اند؛ طوری در جامعه ما را به بار آورده‌اند که پایان خیالیِ فیلم‌ها و رمان‌ها را باور می‌کنیم. ما ارزش زیادِ گذشته را که بر پایۀ سخت‌کوشی استوار بود، دیگر نمی‌بینیم. بیایید تک‌تک این موانع را بررسی کنیم.

شما نتیجۀ نهایی اثر مرکب را درک نکرده‌اید

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه