دانلود و خرید کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد سوم جان ادوارد هال ترجمه محمدرضا بیگدلی
کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد سوم اثر جان ادوارد هال

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد سوم

معرفی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد سوم

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد سوم اثری از جان ادوارد هال با ترجمه محمدرضا بیگدلی است. این کتاب که به کلیه‌ها و مایعات بدن می‌پردازد، از مجموعه آثار تخصصی انتشارات تیمورزاده است. 

انتشارات تیمورزاده از آبان سال ۱۳۷۴ تا به‌حال با انتشار بیش از ۴۰۰۰ عنوان کتاب در خدمت جامعه پزشکی کشور بوده است.این انتشارات که یکی از پرکارترین ناشران حوزه کتاب‌های سلامت، پزشکی، روان‌پزشکی و دستیاری است.

کتاب‌های تخصصی انتشارات تیمورزاده دو ویژگی مهم دارند که آنها را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند. این کتاب‌ها در عین خلاصه بودن و کمک به صرفه‌جویی در زمان دانشجویان از نظر علمی غنی و جامع‌اند، زیر نظر نخبگان رشته‌های مختلف تدوین شده‌اند، روزآمد هستند و تمام نیازهای دانشجویان و پژوهشگران را برطرف می‌کنند.

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد سوم یکی کتاب‌های تخصصی حوزه‌ی فیزیولوژی است که با نگاهی تخصصی و کاربردی برای خوانندگان این حوزه نوشته شده است.

بنیان علم پزشکی و رشته‌های وابسته به آن بر مبحث فیزیولوژی استوار است و از آنجا که دانش فیزیولوژی پزشکی از نیازهای اولیه بسیاری از رشته‌های گروه پزشکی یا تمامی آنهاست و به جرات می‌توان اظهار نمود که بدون علم کافی نسبت به این مبحث نتوان در رشته‌های مختلف پزشکی به موفقیت رسید، لذا وجود ترجمه‌ای با ویژگی‌های ذکر شده قطعاً غنیمتی خواهد بود.

خواندن کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان فیزیولوژی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان