دانلود و خرید کتاب استراتژی مدیریت و توسعه سازمان الکترونیک آیدین ضیاپور سُهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی مدیریت و توسعه سازمان الکترونیک اثر آیدین ضیاپور سُهی

کتاب استراتژی مدیریت و توسعه سازمان الکترونیک

معرفی کتاب استراتژی مدیریت و توسعه سازمان الکترونیک

کتاب استراتژی مدیریت و توسعه سازمان الکترونیک نوشته محمدرضا خسروی و دیگران از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه دفاع ملی است. بدون شک موفقیت یک سازمان الکترونیک به استراتژی‌های تعیین شده برای آن وابسته است. استراتژی سازمان الکترونیک با تعیین اهداف، منابع مورد نیاز برای رسیدن به اهداف و مسیر درست، امکان دستیابی به موفقیت را برای سازمان الکترونیک باه ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که تعیین استراتژی در کنار پیاده سازی بی نقص آن برای سازمان الکترونیک، نقش به سزایی در پیشبرد اهداف آن سازمان خواهد داشت. این کتاب سعی دارد راهنمای مفیدی در این زمینه باشد.

اين دانشگاه و پژوهشگاه از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصه مسائل راهبردی اسـت که از بدو تشکیل و راه‌اندازی آن، پـس از پیـروزی انقلاب اسلامی، در صحنه آموزش مسائل دفاعی- امنیتی و متناسـب بـا اهـداف جمهـوری اسلامی در سطوح مديران عالی کشوری و لشکری پیش‌قدم بوده است. این پژوهشگاه وظیفـه اصلی خـود را آموزش فرماندهان و مديران عالی‌رتبه کشور قرار داده است.

در همین راستا بیشتر کتاب‌های منتشر شده در مرکز انتشارات راهبردی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در سه حوزه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی‌اند و نگاهی پژوهشی و عمقی به مسائل کشوری، منطقه‌ای و جهانی دارند.

کتاب استراتژی مدیریت و توسعه سازمان الکترونیک نیز یکی از کتاب‌های این انتشارات است که می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پژوهشگران و متخصصان حوزه مسائل راهبردی قرار دهد.

خواندن کتاب استراتژی مدیریت و توسعه سازمان الکترونیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه مسائل راهبردی و امنیت ملی و دفاع ملی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۸۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان