دانلود و خرید کتاب مبانی لاتک مهدی بدیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی لاتک اثر مهدی بدیعی

کتاب مبانی لاتک

معرفی کتاب مبانی لاتک

کتاب مبانی لاتک نوشته مهدی بدیعی و حسین کثیری یکی از کتاب های تخصصی انتشارات دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول برای استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر است.

دانشگاه بزرگ جندی‌شاپور یکی از دانشگاه خای صنعتی مدرن ایران است که در جنوب کشور به تولید و ترویج علم و پرورش متخصصان می‌پردازد. این دانشگاه به عنوان میراث‌دار قدیمی‌ترین و بزرگترین دانشگاه جهان‌باستان و نماد آموزش‌عالی‌کشور از گذشته تاکنون، علاوه بر مسئولیت‌‎های گسترده و عمیق آموزشی و پژوهشی، وظیفه حفظ و حراست از جایگاه و حیثیت علمی این مرز و بوم و احیای تاریخ و فرهنگ حاکم بر دانشگاه جندی شاپور باستان را دارد.

در حال حاضر در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول، دانشکده‌های برق و کامپیوتر، عمران، مکانیک، معماری و شهرسازی و علوم پایه در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

انتشارات این دانشگاه نیز کتاب‌های گوناگون علمی و تالیفات اعضای هیئت علمی خود را در رشته‌ها و گروه‌های مختلف آموزشی ذکر شده برای استفاده دانشجویان به چاپ می‌رساند.

کتاب مبانی لاتک نیز یکی از کتاب‌های تخصصی برای ارتقای دانش دانشجویان رشته – است که در انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده است.


نظرات کاربران

فرشاد اشکبوس
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

من لاتکس و همچنین زپرشین رو تا حدی بلدم ولی این کتاب بیشتر دستوراتش اجرا نمی‌شه. بویژه دستورهای زپرشین . همچنین ما در زپرشین دستور فارسی نداریم که نمونه تو این کتاب نوشته \وسط چین یا ... چنین دستوراتی در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان