دانلود و خرید کتاب راه خانه لوئیزیانا کیت دی کامیلو ترجمه امیر حیدری باطنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه خانه لوئیزیانا اثر کیت دی کامیلو

کتاب راه خانه لوئیزیانا

معرفی کتاب راه خانه لوئیزیانا

کتاب راه خانه لوئیزیانا داستانی از کیت دی کامیلو است که با ترجمه امیر حیدری باطنی و ناصر جنانی می‌خوانید. این کتاب داستان لوئیزیانا را تعریف می‌کند. دختر دوازده ساله‌ای که حالا باید با نفرینش روبه‌رو ‌شود؛ نفرینی که از زمان تولدش، گریبانش را گرفته بود.

درباره کتاب راه خانه لوئیزیانا

راه خانه لوئیزیانا داستان جذابی است که از زندگی لوئیزیانا الفانت دوازده ساله می‌گوید. دختری که در روز تولدش، به جای اینکه مانند بقیه آن را جشن بگیرد و منتظر هدیه‌ها باشد، با مادربزرگش سوار ماشین می‌شود و تا جایی که می‌توانند از خانه دور می‌شوند. روز حساب رسیده است و نفرین وحشتناکی که در خانواده آن‌ها، از پدربزرگ به لوئیزیانا رسیده است، حالا دارد خودش را نشان می‌دهد. اما لوئیزیانا و مادربزرگش، کجا را دارند که بروند؟ چطور می‌توان از یک نفرین خانوادگی فرار کرد؟

پس از خواندن این کتاب اگر کسی در در خانه‌اش هنگام شب کنار پنجره رفت و نگاهی به ستارگان انداخت و با خودش فکر کرد که اوه، خدای من، چه بر سر لوئیزیانا الفانت آمد؟ او کجا رفت؟ برای این سؤالات پاسخی داشته باشد. آدم‌ها در این مورد خواهند دانست"....

کتاب راه خانه لوئیزیانا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

راه خانه لوئیزیانا داستانی جذاب برای تمام نوجوانان است. اگر به ادبیات نوجوان علاقه دارید، این کتاب گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آید. 

درباره کیت دی کامیلو 

کیت دی ‌کامیلو ۲۵ مارس ۱۹۶۴ در فیلادلفیا به دنیا آمد. او از کودکی به خواندن داستان علاقه داشت چون به گفته‌ی خودش خواندن داستان یکی از شیوه‌های درک جهان است. کیت دی کامیلو آثار زیادی را برای کودکان و نوجوانان خلق کرده است که برنده‌ جوایزی نیز شده‌اند. از میان کتاب‌های او می‌توان به موش کوچولو (برنده جایزه نیوبری)، فلورا و اولیس، به خاطر وین دیکسی، ببر خیزران ( برنده جایزه کتاب ملی)، و سه گانه لوئیزیانا، ریمی و بورلی اشاره کرد. 

در سال ۲۰۰۸ از روی کتاب موش کوچولو انیمشنی به نام افسانه دسپرو (The Tale of Despereaux) ساخته شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۷۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان