دانلود و خرید کتاب حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم اثر رضا بنایی

کتاب حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم

معرفی کتاب حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم

کتاب الکترونیکی حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم نوشتهٔ رضا بنایی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است. در این کتاب به مسائل مهمی در حوزهٔ صادرات و واردات از جمله  تلقی قاچاق گمرک، ضبط کالا، جریمه سنگین و ابطال کارت بازرگانی، تخلف و پیگرد قانونی ناشی از عدم ایفای تعهدات ارزی، آثار زیان‌بار ناشی از جعل در اسناد مربوطه به مجوزها و گواهی‌ها پرداخته است.

درباره حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم

این کتاب دومین کتاب از سری حل‌المسائل گمرکی است که به طرح سؤالاتی پردامنه در حوزهٔ امور گمرکی می‌پردازد. در ادامه پاسخ هرکدام از این پرسش‌ها به همراه شرح چرایی آن‌ها آمده است.

کتاب حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای فعالین در زمینه تجارت و گمرک و دانشجویان رشته‌های مرتبط مناسب است.

بخشی از کتاب حل المسائل گمرکی؛ کتاب دوم

ایراد به اقدامات گمرک محل تشکیل پرونده قبل از اینکه موضوع به مرجع قضائی ارجاع شود:

 در رابطه با قاچاق گمرکی، قبل از هر اقدامی که منجر بهتشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضائی گردد، قاعدتا باید از انطباق ایراداتی که وارد میشود، با مقررات قانونی (در اینجا قانون گمرک) از لحاظ وجود مصادیقی که در ذیل سرفصل مربوط به قاچاق گمرکی قرار میگیرد اطمینان حاصل شود. درغیراینصورت، یعنی دقت نکردن به احکام قاچاق در مقایسه با آنچه از ارزیابی یا بازرسی مجدد محموله موضوع اظهارنامه یا پروانه گمرکی بهدست آمده و منجر به برائت شود، موجب بروز عواقب سوئی بهزیان صاحب کالا، گمرک و سرمایه ملی خواهد گردید، از این قبیل است: متوقف ماندن سرمایه از بین رفتن یا از صورت بازار افتادن کالا در صورتی که به لحاظ ماهیت کالا فروش آن پیش از صدور حکم قضائی، صورت پذیرد، عرضه کالا با قیمت نازل مواجه میشود. در صورتیکه حکم صادره موجب برائت صاحب کالا گردد، ضرر و زیان وارده به عهده گمرک و در حقیقت آسیب به‌عواید گمرکی میباشد. بروز جریانات سوئی که ممکن است برای پیشگیری از ضبط کالا و رهایی از آثار ناشی از اعلام جرم قاچاق به وسیله گمرک در هریک از مراحل پیش آید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۵۴۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان