دانلود و خرید کتاب ۱۸ به توان ۲۴ ستاره خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۸ به توان ۲۴ اثر ستاره خسروی

کتاب ۱۸ به توان ۲۴

معرفی کتاب ۱۸ به توان ۲۴

کتاب ۱۸ به توان ۲۴ اثری از ستاره خسروی است. این کتاب بخشی از درس‌های زندگی است که در قالب داستان و مثال ارائه شده است و جنبه روان‌شناسی و  انگیزشی دارد.

این کتاب به شما ۲۴ رنگ را که باید به زندگیتان بزنید، می‌دهد. این کتاب در تلاش است تا در‌س‌های زندگی را هرچند کوچک، به دیگران یادآوری کند. چرا که هر درسی می‌تواند در زندگی افراد دیگر، اثرگذار باشد و به آن‌ها کمک کند تا مسیر زندگی خود را به درستی پیش بگیرند. علاوه بر این، کتاب ۱۸ به توان ۲۴ به شما کمک می‌کند تا ابعاد مختلف رفتارهای فردی و اجتماعی را هم مورد بررسی قرار دهیم تا جامعه‌ای بهتر و شادتر داشته باشیم.

کتاب ۱۸ به توان ۲۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب ۱۸ به توان ۲۴ را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۸ به توان ۲۴

۱) تابحال به دیالوگ های پدربزرگ ها و مادربزرگ ها فکر کرده‌اید؟ هنگامی که ما را نصیحت می‌کنند و می‌گویند که اگر اکنون به زمان تو برگردم همان کاری را که آرزویش را داشتم انجام می‌دادم و به همان چیزی که می‌خواستم با تمام تلاشم می‌رسیدم؟ آنها معنای دو چیز را کاملا درک کرده‌اند: آنها دانسته‌اند که زمان چقدر ارزشمند است و فهمیده اند که کشتن روح و حسرت برخی آرزوها تا زمان پیری چقدر دردناک است.

۲) ما مسئولیم!!.. در برابر خودمان مسئولیم؛ که دست خودمان را بگیریم و به همان جایی برسانیم که قرار بود برسد. ما مسئولیم زمانی که آرزو می‌کنیم، تلاش کنیم و خودمان را به آن آرزو برسانیم‌... زمانی که با خود قول و قرار می‌گزاریم مسئولیم تا به قول خود عمل کنیم. روزی که آرزوی خوشبختی کردیم یعنی مسئولیت این آرزو را پذیرفته‌ایم.. پذیرفته‌ایم که تلاش کنیم..

۳) ما هیچ گاه دوست نداریم که غذای ناسالم را که به جسم مان صدمه میزند وارد معده‌مان کنیم. پس چطور می‌توانیم بدون توجه، کلمات و جملات صدمه‌آور را به روحمان وارد کنیم؟به ورودی‌های روحتان نیز توجه کنید زیرا آنان روزی واقعیت زندگیتان را شکل می‌دهند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۳۴۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان