دانلود و خرید کتاب تجربه سحر فرهادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجربه اثر سحر فرهادی

کتاب تجربه

نویسنده:سحر فرهادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تجربه

کتاب تجربه نوشته سحر فرهادی است. این کتاب ادامه رمان تغییر از همین نویسنده است، این کتاب شرح تلاشی است متکی بر همت جمعی همه مفاهیم در کنار انسان، برای ترسیم جهان آینده. این کتاب روایتی جذاب دارد که تا انتها خواننده را با خودش همراه می‌کند.

درباره کتاب تجربه

روایتی خیال‌انگیز از دنیایی ناشناخته که با وجود جریاناتی که منجر به تصمیم به تغییر شده است و نیز اعتمادی دوجانبه که میان انسان و جهان هستی در حال شکل گرفتن است، رنگ و بویی انسانی‌تر و هماهنگ‌تر با حیات انسانی پیدا کرده است. بدون شک، دشوارترین مرحله برای دستیابی به چنین عزمی، غلبه بر تردیدهایی است که چون حصاری همیشگی و غیرقابل عبور، ذهنیت انسانی را تسخیر کرده است. تردید و باور، همان دو اصل بنیادینی که دو روی سکه تکامل انسان و همه کائنات هستند و بلوغ، تنها در کشاکش این دو متضاد و درعین حال مکمل، میسر خواهد بود. این کتاب تصویری از رشد انسان است. 

خواندن کتاب تجربه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تجربه

بی‌رحمانه پایمال کرده اما هرچه می‌گذشت بیشتر به یاد می‌آوردم که انتخاب، درنهایت و حتی بسیار پیش از آن نیز با من بوده است. مگر این انسان مقصر چه جرمی بود؟! پاسخم به ندای درونم که خوب آن را می‌شناختم، بدون اندکی منطق، این بود که اگرنه به دلیلِ این تغییر، اما مقصرِ حال اندوه بار امروزِ من، مگر چه کسی جز اوست؟!

محزون بودم و خشمگین و ناگواریِ این هر دو را باهم، نمی‌توانستم که تاب بیاورم. خلوتِ پس از آن تغییر، دیگر تنها مکانِ به خاطر آوردن‌های گاه و بیگاه و تحمل رنجِ جان‌کاهی بود که برای فرار از آن، دیگر پناهگاهی نداشتم. تا برای اولین بار، پس از انتخابِ این تنهایی، کسی به دیدارم آمد تا از این سلسله بی‌پایانِ اندوه ناگزیر، مرا رهایی بخشد. دیدارِ آشنا برای کشتیِ شکسته‌ی درونم موهبتی عظیم بود. آگاهی، به ملاقاتم آمده بود. هرچند که قرارمان این نبود و پیمان بسته بودیم تا روزگار پسا تغییر را، بدونِ خبری از هم درون خلوت خویش بگذرانیم اما صادقانه اگر بگویم، نه‌تنها دلگیر نشدم بلکه از این خلف وعده، بی‌اندازه هم خرسند بودم. احساس خوشایندم با دیدن لبخند مهربانی که از همان لحظه اول بر لب داشت، دوچندان هم شد. برایم توضیح داد که بعد از دریافت اولین نامه‌ها از او، کمابیش به دعوتش پاسخ مثبت داده‌اند و رفته رفته، همه مفاهیم، تصمیم گرفته‌اند تا در این سفر جدید همراه این انسان باشند. حتی زمان نیز برای همکاری بیشتر به آنها پیوسته بود. 

نظرات کاربران

Mariam Sarvi
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

کتاب تجربه در ادامه کتاب تغییر فضایی گفتگو محور را برای تصمیم گیری در مورد یک تغییر مهم و حیاتی در مورد بدست گرفتن کنترل جهان توسط انسان به تصویر میکشد. کتاب حول مباحث فلسفی و نقش مفاهیم گوناگون بشری

- بیشتر
ثریا
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

وقتی کتاب تغییر رو خوندم اصلا فکر نمی کردم ادامه داشته باشه ولی تجربه خوندن این کتاب عالی بود. احساس می کردم نمیشه اینها متن یک کتاب باشه، از عمق وجود آدم بر میاد. خیلی قوی بود.

پویان
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

این داستان هم مثل کتاب قبلی هر چی جلوتر می رفت، اعجاب انگیزتر میشد. در مجموع هر دو کتاب عالی بودند. 👏

کاربر ندا
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

بسیار عالی و تاثیر گذار بود به شدت پیشنهاد میکنم بخونید و لذت ببرید از این قلم بسیار زیبا .

AnaHitA
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

تمرکز زیادی نیاز هست برای خوندن هر دو کتاب. اما موضوع داستان خلاقانه است و جذابیت بالایی داره. اشعاری هم که بهشون اشاره شده رو دوست داشتم.

Hamid R
۱۴۰۰/۰۱/۲۲

این کتاب جلد سوم هم داره؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۶۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۲۰۰
تومان