دانلود و خرید کتاب فروش باهوش؛ جلد اول محسن طاهرخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش باهوش؛ جلد اول اثر محسن طاهرخانی

کتاب فروش باهوش؛ جلد اول

معرفی کتاب فروش باهوش؛ جلد اول

کتاب فروش باهوش؛ جلد اول نوشته محسن طاهرخانی است. این کتاب که بر اساس هوش مصنوعی نوشته شده است به مخاطبان کمک می‌کند تا با برداشتن قدم‌های کوچک، فروش بزرگ داشته باشند. 

درباره کتاب فروش باهوش؛ جلد اول

محسن طاهرخانی در کتاب فروش باهوش؛ جلد اول به سراغ علمی جوان رفته است که دنیا را زیر و رو کرده است: هوش مصنوعی

این اثر به بررسی جایگاه هوش مصنوعی در فروش می‌پردازد و به مخاطبان کمک می‌کند جهت ارتقا و بهبود فروش خود، با استفاده از این روش، اقدم کنند. علاوه بر این، نقاط قوت این روش را هم بیان می‌کند.

کتاب فروش باهوش؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب فروش باهوش؛ جلد اول اثری مفید برای تمام کسانی است که در زمینه فروش کالا و خدمات مشغول هستند. تامین کنندگان و تولیدکنندگان خرد و کلان نیز می‌توانند از مطالب این کتاب در راستای گسترش کسب و کارشان استفاده کنند.

بخشی از کتاب فروش باهوش؛ جلد اول

با پیشرفت همه جانبه بشر امروزه واکنش‌های غیر قابل پیش بینی مشتریان، فروشندگان باهوش را بر آن می‌دارد که بتوانند با توجه به اوضاع اقتصادی واکنش مناسب نشان دهند.

در هر صورت و در هر شرایطی یا خریدار هستیم و یا فروشنده.

باید بتوانیم بسته به موقعیت، عکس العمل مطلوب را از خود نشان دهیم. با پیشرفت ماشینی و به وجود امدن الگوریتم‌های هوش مصنوعی و ربات‌های سخت افزاری و نرم افزاری ما نیز باید بتوانیم در هر سویی که مورد نیاز است انعطاف پذیر باشیم و با انعطافی که جامعه اطرافمان بر خود گرفته ما هم به خود بگیریم.

هوش مصنوعی، دانش ساختن ماشین‌‌‌ها یا برنامه‌های هوشمند است، مطالعه روش‌هایی است برای تبدیل کامپیوتر به ماشینی که بتواند اعمال انجام شده توسط انسان را انجام دهد هوش مصنوعی به خودی خود علمی است کاملاً جوان.

فروش مبتنی بر هوش مصنوعی نوعی از فروش است که در آن از عوامل و تکنیک‌ها و به جای انسان از کامپیوتر و الگوریتم‌های موجود استفاده می‌شود.

در این کتاب همه مباحث مربوط به فروش و بازاریابی و ... به صورت کاربردی و مفید ودر حد امکان مختصر بیان گردیده است بصورتی که در هر جا در خور نیاز می‌توان براحتی جایگاه را تغییر داد و بنا به توضیحی که داده شده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌هایی که براحتی قابل تعریف هستند استفاده نمود.

مشتریان در چه شرایطی بهتر خرید می‌کنند؟

بیشتر مردم ‌ترجیح می‌دهند از جایی در نزدیکی خود خرید کنند و تا می‌توانند کمتر برای پیدا کردن کالا‌های مورد نیاز خود از این فروشگاه به آن فروشگاه بروند و یا برای رسیدن کالاهای خود مدت‌ها در انتظار باشند. یکی دیگر از موارد قابل توجه این است که معمولا مشتریان سعی بر این دارند ازجایی خرید بکنند که تقریبا تمام نیازهای آنها را برطرف می‌کند. بدترین کار برای یک کسب و کار این است که روند پیشرفت و بهینه‌سازی خود را متوقف کند. مردم نیاز دارند تا بفهمند شما هم مانند آن‌ها به این شرایط اهمیت می‌دهید. این کار را می‌توانید با بکار بستن ابزارهایی که قیمت مصرف کننده را کاهش می‌دهد را انجام دهید و به این ترتیب حتی بیش از گذشته نام خود را در میان رقبا مطرح کنید. 

در این شرایط می‌توانید بزرگترین بانک اطلاعاتی از مشتریان خود را تهیه کنید. این بانک اطلاعاتی می‌تواند شامل تلفن، ایمیل و یا آدرس باشد. با مشتریان در ارتباط باشید تا مسئله‌ آن‌ها را دریابید و به دنبال راهی برای حل آن باشید. این مسئله ممکن است فقط قیمت نباشد .بلکه بعضی وقت‌ها با تغییراتی کوچک میتوان مشتریان قبلی خود را نیز بازگردانید. تا می‌توانید با مشتریان خود صحبت کنید و برای آنها وقت بیشتری بگذارید. باید بدانید آن‌ها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند و با توجه به موقعیتشان با آن‌ها برخورد کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۴۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان