دانلود و خرید کتاب راه روشن سازمان بسیج دانشجویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه روشن اثر سازمان بسیج دانشجویی

کتاب راه روشن

معرفی کتاب راه روشن

کتاب راه روشن که به همت سازمان بسیج دانشجویی به چاپ رسیده است، مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیج دانشجویی است.

بسیج دانشجویی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردها و نهادهای انقلاب اسلامی می‌کوشد در حوزه جنگ نرم در میدان نبرد نوین با دشمن تلاش کند و در این راستا انتشار کتاب‌هایی با رویکرد و محوریت اعتلای نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی و با محتواهای گوناگون آموزشی و آگاهی دهنده را در دستور کار خود قرار داده است.

هدف این سازمان فرهنگ‌سازی، ایجاد روحیه مطالبه‌گری و تصمیم‌سازی برای مسئولان، تربیت نیروهای متعهد و در نهایت ورود در میدان عمل برای ساختن جامعه اسلامی است.

درباره کتاب راه روشن

این کتاب، مجموعه ای از بیانات مقام معظم رهبری است که در دیدارهای ایشان با بسیج دانشجویی در سال های مختلف ایراد شده است که علاوه بر متن کامل صحبت های یاشان، گزیده‌های صحبت ها به صورت عکس‌نوشتۀ گرافیکی آماده شده است و همچنین پرسش‌های بسیجیان در دیدار سال ۷۹ از رهبری در خصوص ساختار و اقتضائات فعالیت دانشجویی نیز در این اثر آمده است.

 خواندن کتاب راه روشن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اعضای بسیج دانشجویی مخاطبان خاص این کتاب‌اند. بیانات رهبر معظم انقلاب می‌تواند برای همه جوانان به ویزه دانشجویان راه‌گشا باشد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان