دانلود و خرید کتاب تحلیل یک زندگی سیدمحمد میرهاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تحلیل یک زندگی

کتاب تحلیل یک زندگی؛ تفسیر مفصل و نقطه به نقطه سند بیمه زندگی (عمر و تأمین آتیه) که توسط مجموعه موج چهارم تالیف شده، کتابی عالی و مفید برای افرادی است که در کسب و کار بیمه دستی دارند، خصوصا آنان که مشغول به کار در فروش بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد هستند.

مجموعه موج چهارم با هدف ارائه آموزش‌های نوین در حوزه توسعه مهارتهای فردی نمایندگان و بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی و غیرزندگی تشکیل شده است. این مجموعه با اتکاء به دانش مدیران خود که بیش از ۱۰ سال در حوزه بازاریابی و فروش انواع بیمه سابقه دارند شروع به کار نموده است.

درباره کتاب تحلیل یک زندگی

یکی از عمده‌ترین دلایل عدم موفقیت نمایندگان در فروش بیمه عمر و تأمین آتیه نداشتن اطلاعات کافی نسبت به عناصر و جزئیات سند بیمه‌نامه و الحاقیه‌های مربوطه می‌باشد به همین خاطر برآن شدیم تا تحلیل کامل یک بیمه‌نامه را از شروع تا پایان به طور مفصل برای شما نمایندگان و بیمه‌گذاران محترم تشریح نماییم. البته باید این نکته را در نظر داشت که قالب کلی سند بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه (زندگی) در تمام شرکت‌های بیمه تقریبا یکسان می‌باشد؛ چرا که این بیمه‌نامه طبق قوانین و مقررات شورای عالی بیمه و تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و شرکت‌های بیمه بر اساس قوانین مندرج در بیمه مرکزی نسبت به صدور بیمه‌نامه اقدام می‌نمایند.

بنابراین مطالب این کتاب برای نمایندگان و بیمه‌گذاران همه شرکت‌های بیمه‌ای تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل استفاده است.

لذا ما در مجموعه موج چهارم سند بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه (زندگی) شرکت بیمه پاسارگاد را به عنوان نمونه مورد تحلیل و آنالیز قرارداده و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

در این کتاب نویسنده بر اساس تجربیات خود در زمینه فروش مستقیم بیمه زندگی و ارتباط با مشتریان در اقشار مختلف جامعه به این نتیجه رسیده است که برخلاف خیلی از کالاها و خدمات در زمینه بیمه زندگی فروش پایان راه نیست بلکه آغاز یک تعهد است و مسیر اصلی در فرایند فروش بیمه عمر و تأمین آتیه مسیری است به نام فروش پایدار، چرا که طرح بیمه زندگی، خدمات یک روزه نیست و مشتری قرار است طی سال‌های زیاد از خدمات این بیمه‌نامه استفاده کند.

بنابراین، این تصور کاملاً اشتباه است که مشاوره‌ای که شرکت به مشتری ارائه داده‌ است و اتفاقاً منجر به فروش هم شده است، اولین و آخرین مشاوره به مشتری خواهد بود و ما باید به یاد داشته باشیم که در طول مدت قرارداد بیمه، مشتری بارها و بارها برای رسیدن به این مهم (فروش پایدار)، باید توسط نماینده مشاوره شود.

به این دلیل که مشتری در زمان تحویل سند بیمه‌نامه، برای اولین بار با سند خود مواجه گردیده و شرکت مشاوره خویش را بر اساس سند موجود به ایشان ارائه می‌نماید، یکی از زمان‌های مناسب جهت ارائه مشاوره دوباره به مشتری، همین زمان است. البته زمان‌های مناسب دیگری نیز در طول مدت قرارداد، جهت مشاوره مجدد به بیمه‌گذار وجود دارد. مانند هنگام تمدید برگه اقساط بیمه‌نامه، دریافت وام، ایجاد تغییرات در سند بیمه‌نامه و ...

خواندن کتاب تحلیل یک زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نمایندگان بیمه و بیمه‌گذاران پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان