دانلود و خرید کتاب سرزمین درون پانته‌آ مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرزمین درون اثر پانته‌آ مقدم

کتاب سرزمین درون

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سرزمین درون

کتاب سرزمین درون اثری از پانته‌آ مقدم است. داستانی جذاب که به افراد کمک می‌کند تا با چالش‌های زندگی روبه‌رو شوند و قدرتی برای مقابله با تغییرات و همچنین یافتن حقیقتی که در درون هرکس نهفته است، پیدا کنند.

درباره کتاب سرزمین درون

پانته‌آ مقدم درباره ماجرای نوشته شده کتاب سرزمین درون اینطور گفته است: «و آن چیزی که یافتم این بود که حقیقت، درونم است. آری خواننده عزیز، حقیقت درونت است. کافیست جویای آن باشی، کافیست تنها یک بار به خودت فرصت دهی و خود را به آغوش خداوند بسپاری و در جستجوی یافتن معنای جدید برای زندگیت باشی. این کتاب حاصل ده سال تحولات روحیم است که تصمیم گرفتم آن را در قالب داستانی کوتاه به رشته تحریر دربیاورم.

آن هنگام که در جست وجوی حقیقت بودم هر بار که کتاب جدیدی مطالعه می‌کردم، در پی یافتن تنها یک جمله بودم که چشم دلم را بینا کند. خیلی اوقات آن جمله‌ها را می‌یافتم و در چالش‌های زندگی آن‌ها را لمس می‌کردم و کاملاً واقعیت درونی‌اش را می‌یافتم.

این کتاب را تقدیم می‌کنم به تمام کسانی که در جستجوی یافتن حقیقت هستند و می‌خواهند فرصت بهتر زیستن را به خود بدهند.

این کتاب هم اکنون در دست شما خواننده عزیز است، امیدوارم راهگشای زندگیتان باشد. حتّی اگر تنها جمله‌ای از آن برایتان نشانه باشد. امیدوارم آن نشانه شما را در مسیری که در رسیدن به آرامش در پیش دارید هدایت کند.»

سرزمین درون درباره فردی آشفته حال است. کسی که دغدغه‌های فکری بسیاری دارد و نگاه و توجهش تنها به جنبه منفی مسائل جلب می‌شود. نمی‌تواند خوشی‌های زمان حال را ببیند و از آن‌ها لذت ببرد. نمی‌تواند دست از مرور کردن گذشته بردارد و مسئولیتی را که در قبال اتفاقات دارد، بپذیرد. افکار آشفته در نهایت او را از پا در می‌آورند و به حالتی از استیصال می‌کشانند. او عاجزانه به سوی معبود سر بلند می‌کند و درست در همین زمان است که ندای درونی‌اش را می‌شوند.

این ندای درونی به او کمک می‌کند تا آزاد و رها شود. با نگرشی مثبت جهان را نگاه کند و درکی درست از وقایع و پدیده‌های زندگی به دست بیاورد. او یاد می‌گیرد چطور با منبع قدرت درونی‌اش مرتبط شود و از نور الهی روشنایی دریافت کند. این رخدادهای زندگی او، برایش آرامش را به ارمغان می‌آورند...

کتاب سرزمین درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران داستان‌های ایرانی و رمان‌های پر معنا را به خواندن کتاب سرزمین درون دعوت می‌کنیم. 

بخشی از کتاب سرزمین درون

یاد غم درونتان افتاده باشید و اشک از چشمانتان سرازیر شده باشد. شاید قلبتان آنقدر شکسته است که نیاز دارید تنها، یک جمله بشنوید تا برای قلبتان مرهمی باشد.

شاید خود را قربانی درد و رنج می دانید و همیشه یک سؤال در ذهن دارید که چرا من؟!

خواننده عزیزی که هم اکنون این کتاب را در دست دارید باید بدانید من نیز روزی چنین احساسی داشتم، نسبت به دردها و رنج‌ها و چالش‌های زندگی‌ام؛ و بسیار آشفته و پریشان بودم تا زمانی که خود را در آغوش زندگی رها کردم. آن هنگام که به خدای خود اعتماد و نگاه خود را به زندگی عوض کردم.

آری سهراب درست گفته است...

((چشم ها را باید شست

جور دیگر باید دید)).

چشم هایم را شستم و این بار خواستم به گونه‌ای دیگر جهان را ببینم و حقیقت را کشف کنم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۳۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۵۰۰
تومان