دانلود و خرید کتاب من سرما خوردم چی‌ین‌‌ای لین ترجمه آرزو رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من سرما خوردم اثر چی‌ین‌‌ای لین

کتاب من سرما خوردم

معرفی کتاب من سرما خوردم

کتاب من سرما خوردم، نوشته چی‌ین ای‌لین و ترجمه آرزو رمضانی از مجموعه کتاب‌های قصه‌های رنگین کمان؛ ویژه آموزش فکری و رفتاری کودکان است که در انتشارات دانی به چاپ رسیده است.

انتشارات دانی که برای کودکان کتاب‌های داستانی با قصه‌های جذاب منتشر می‌کند، از سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش و سرگرمی فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت نموده است.

درباره کتاب من سرما خوردم

بیلی قرار است همراه با پدر و مادرش برای گردش و بازی بیرون برود. اما مادر تعجب می‌کند وقتی می‌بیند که صبح شده است و بیلی هنوز از رختخوابش درنیامده است. مادر به سراغ بیلی می‌رود و متوجه می‌شود پسرک تب کرده است و مریض شده است. مادر برایش دارو می‌برد و به او قول می‌دهد تا مراقبش باشد که حالش خیلی زود خوب شود.. 

این داستان درباره سرماخوردگی و بیماری کودکان است. بچه‌ها با خواندن کتاب به مفهوم بیماری و همچنین مراقبت از خود پی می‌برند و می‌آموزند که در حین بیماری با انجام چه کارهایی می‌توانند زودتر سلامتی‌شان را به دست بیاورند.

کتاب من سرما خوردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 این داستان برای کودکان مناسب است. والدین و مربیان نیز می‌توانند با کمک مطالب کتاب من سرما خوردم بچه‌ها را با مفاهیمی مانند بیماری، مراقبت از خود و ... آشنا کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان