دانلود و خرید کتاب دانه موز کجاست؟ چی‌ین‌‌ای لین ترجمه آرزو رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانه موز کجاست؟ اثر چی‌ین‌‌ای لین

کتاب دانه موز کجاست؟

معرفی کتاب دانه موز کجاست؟

دانه موز کجاست؟ نوشته چی‌ین ای‌لین و ترجمه آرزو رمضانی از مجموعه کتاب‌های قصه‌های رنگین کمان؛ ویژه آموزش فکری و رفتاری کودکان است که در انتشارات دانی به چاپ رسیده است.

انتشارات دانی که برای کودکان کتاب‌های داستانی با قصه‌های جذاب منتشر می‌کند، از سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش و سرگرمی فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت نموده است.

درباره کتاب دانه موز کجاست؟

روز جمعه در جنگل جشن میوه برپا شده بود و همه حیوانات میوه‌هایی را که کاشته بودند با خود آوردند تا بقیه هم نتیجه تلاش آنها را ببینند. پیگی با خودش هندوانه آورده بود چون استاد کاشت هندوانه بود، روباه یک سبد انگور قرمز آورده بود و درباره خاصیت انگور حرف می‌زد، میمون هم یک دسته موز از باغ خودش آورده بود موزهای رسیده و خوشمره . میوه‌های زیادی توی میدان جشن جمع شده بودند که هرکدام خاصیتی داشتند . سیب، پرتقال هندوانه، انگور، موز و....

 میمون در جشن میوه‌ها، یکی از دانه‌های انگور روباره را خورد و گفت خیلی بدمزه و تلخ است اما روباه عقیده داشت که میمون خوردن انگور را بلد نیست و آن را با دانه‌هایش خورده است. میمون به روباه گفت من از میوه های بدون دانه خوشم می‌آید و برای همین موز دوست دارم اما روباه گفت مگر می‌شود میوه‌ای دانه نداشته باشد؟ پس چطور می‌شود موز کاشت؟

 این داستان اطلاعات جالبی درباره میوه موز و تغییر و تحولات آن در طول زمان و روش کاشتش به کودکان می‌دهد.

خواندن کتاب دانه موز کجاست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که دوست دارند با خواندن قصه برای کودک خود، تخیل و خلاقیت او را تقویت کنند، می‌توانند از کتاب قصه‌های مصور و آموزنده دانی بهره‌مند شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان