دانلود و خرید کتاب بتمن؛ قاتل لبخند جف لمیر ترجمه محسن شکاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بتمن؛ قاتل لبخند اثر جف لمیر

کتاب بتمن؛ قاتل لبخند

معرفی کتاب بتمن؛ قاتل لبخند

کتاب بتمن؛ قاتل لبخند از مجموعه کمیک‌های بتمن است که جف لمیر آن را نوشته است و محسن شکاری به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب را کمیک سیتی که مرجع معتبر کمیک‌ با ترجمه فارسی است منتشر کرده است.

درباره کتاب بتمن؛ قاتل لبخند

بروس وین دوران کودکی‌اش رو به تماشای برنامه آقای خندان می‌گذراند. برنامه‌ای که انگار تنها مخاطبش اون بود... در کمیک تک قسمتی بتمن؛ قاتل لبخند به قلم جف لمیر، شاهد زیرو رو شدن دنیای بتمن هستیم، ولی آیا ویران‌گرترین حقه جوکر می‌تواند بالاخره شوالیه تاریکی را به زانو در بیاورد؟

بروس وین جوان زمانی که با پدر و مادرش در یک کوچه بودند مورد حمله‌ی افراد ناشناس قرار می‌گیرد و پدر و مادرش را از دست می‌دهد، او غمگین و افسرده است تا اینکه در جوانی تحت تعلیم راس‌الغول قرار می‌گیرد و تصمیم میگرید و تصمیم می‌گیرد شهرش، گاتهام را نجات دهد. در این میان او یک دشمن بزرگ دارد، مرد دیوانه‌ای که از بیمارستان روانی گاتهام فرار کرده است، جوکر.

این کمیک تک قسمتی جزئی از مجموعه جوکر: لبخند قاتل محسوب میشود، از این رو خواندن آن مجموعه پیش از این کمیک توصیه می‌کنیم.

خواندن کتاب بتمن؛ قاتل لبخند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کمیک‌های کمپانی دی‌سی پیشنهاد می‌کنیم

درباره کمپانی DC

کمپانی دی‌سی اولین شرکت قدرتمند تولید کمیک بود که فعالیتش را از سال ۱۹۳۴ شروع کرد. امروزه دی‌سی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت برادران وارنر است. DC مخفف Detective Comics است، یعنی داستان‌های مصور کارآگاهی. چون قبل از عصر طلایی و ساخت سوپرمن افسانه‌ای این شرکت داستان‌های پلیسی چاپ می‌کرد.

از مهم ترین شخصیت‌هایی که این کمپانی طراحی کرده، می‌توان به؛ سوپرمن، بتمن، واندروومن، زن‌گربه، جوکر، هارلی کویین، آکوامن، فلش، گرین ارو و فانوس سبز اشاره کرد. مهم‌ترین ویژگی‌های قهرمان‌های کمپانی دی‌سی قدرت‌های خداگونه و بدن‌های تراشیده‌ این قهرمان‌ها است. عموما قهرمان‌های این کمپانی بدون عیب و نقص و اشتباهات انسانی در قدرت و مرکز توجه بودند. این قهرمان‌ها خودشان انتخاب نمی‌کردند که قهرمان باشند.

تا اینکه شرکت دی‌سی با خلق مشهورترین ابرقهرمان دنیا یعنی بتمن تصمیم گرفت مسیر دیگری برود. بروس وینِ پول‌دار بعد از سال‌ها زندگی در لذت و خوشی و فساد‌های مختلف، تصمیم می‌گیرد شهر پر ازجرم و جنایت گاتهام را نجات دهد. این شخصیت موج جدیدی از سوپرقهرمان‌ها را ساخت. تا به‌حال فیلم‌های متفاوتی از داستان‌های این کمپانی ساخته شده که می‌توان به سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان اشاره کرد. فیلم دوم این مجموعه، اسکار بهترین بازیگر را برای هیث لجر بازیگر جوکر به همراه داشت. امسال نیز اقتباس جدیدی از شخصیت جوکر ساخته شد که سازندگانش برای این فیلم برنده‌ی جایزه‌های بسیاری شدند.


نظرات کاربران

📚عشق کتاب📚
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

جالب بود ب همه دوست داران کمیک پیشنهاد میکنم حتما اپ کمیک سیتی رو دانلود کنن

کاربر ۲۳۰۹۷۰۸
۱۳۹۹/۱۲/۰۶

هیجان زده شدم جلدهای بعدی این کتاب رو هم بخونم. لطفا جلدهای بعدی این کمیک زیبا را زودتر بزارید. متشکرم

new batgirl
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

فوق العاده . البته این کمیک تو اپلیکیشن کمیک سیتی هم هست

داود سلیمیان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

خیلی دوس سشداشتم

مرد عنصری
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

من باورم نمیشه که به این داستام میگم بد نبود آخرش چی شد شروعِش چی بود من یدجور گیج شدم (خطر اسپولیر) چرا بتمن دستگیر شده بود من مخم قاطی کرد نمیدونم سانسور زیاد داره یا ......یکی بهم توضیح میده؟

کاربر ۴۰۹۳۸۶۸
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

آقاااا من نمونش رو خوندم (هشدار اسپویل) بروس رفت قیچی بیاره صورت اون مرده اومد من از ترس ترکیدم به کسایی که سنشون کمه پیشنهاد میکنم اصلا نخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان