دانلود و خرید کتاب عصر ویدئو مارکتینگ بهداد بلوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عصر ویدئو مارکتینگ اثر بهداد  بلوری

کتاب عصر ویدئو مارکتینگ

نویسنده:بهداد بلوری
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عصر ویدئو مارکتینگ

کتاب عصر ویدئو مارکتینگ نوشته بهداد بلوری است. ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی، یکی از روش‌های بازاریابی است که در سال‌های اخیر به دلیل تاثیرگذاری بالای آن، مورد توجه بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار قرار گرفته است.

درباره کتاب عصر ویدئو مارکتینگ

رشد قابل توجه ویدئوها در سراسر جهان، بهترین فرصت برای بازاریابان و صاحبان کسب‌وکارها است تا برند خود را در مقابل چشم مخاطبان قرار دهند. به علاوه، ویدئوها از جمله محتواهای بصری است که بیشتر از سایر محتواها در ذهن مخاطبان ماندگار می‌شود. بنابراین، تولید چنین محتوایی برای تبلیغات، منجر به پیشرفت کسب‌وکار شما خواهد شد.

در این کتاب، قصد داریم استراتژی ویدئو مارکتینگ، انواع مختلف ویدئوها، چگونگی تولید، ویرایش، انتشار و آنالیز ویدئو و ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در زمینه ویدئو مارکتینگ را توضیح دهیم تا شما نیز بتوانید از نکات گفته ‌شده در جهت بهبود استراتژی ویدئو مارکتینگ خود استفاده کنید.

خواندن کتاب عصر ویدئو مارکتینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر ماکتینگ در دنیای معاصر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عصر ویدئو مارکتینگ

کاربران با محتواهایی ارتباط برقرار می‌کنند که اعتمادشان را جلب می‌کند. به طور کلی، ایجاد اعتماد شرط اساسی برای افزایش میزان فروش است و باید به صورت یک هدف جدی توسط کسب‌وکارها دنبال شود. ایده اصلی بازاریابی محتوا، جلب اعتماد مخاطبان و برقراری ارتباط طولانی‌مدت با مخاطب است. به منظور جلب اعتماد مخاطبان، هدف نهایی خود که افزایش فروش است را برای مدتی متوقف کنید و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید اطلاعات مفید و جالبی را در اختیار مخاطبین قرار دهید. بهترین محتوای ممکن برای درگیر کردن مخاطبان و جلب اعتماد آن‌ها، ویدئو است.

در واقع، مخاطبان مایلند محصولات یا خدمات مورد نظر را به صورت واقعی ببینند و کاربرد آن را با چشم ببینند تا دید بهتری نسبت به محصولات بدست آورند و در نهایت، قانع به خرید آن محصول شوند. ویدئو مارکتینگ به آن‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نیاز درباره محصول و برند را به صورت ساده بدست آورند و به آن اعتماد کنند. هدایت مستقیم کاربران به صفحه خرید، بدون دادن اطلاعات مفید درباره محصول، به ندرت باعث اعتماد مخاطب و تبدیل او به مشتری می‌شود. ویدئو مارکتینگ، بهترین راه برای ایجاد حس اعتماد در مخاطب است و در دنیای بازاریابی مدرن، یک ضرورت محسوب می‌شود. جالب است بدانید که ۵۷ درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که تماشای ویدئوهای محصول مورد نظر، تصمیم آن‌ها برای خرید آنلاین را قطعی‌تر می‌کند.

۵. ویدئو مارکتینگ موفق، شما را منحصر به فرد می‌کند (video make you unique)

آیا می‌خواهید از سایر برندها متمایز باشید؟ منحصر به فرد بودن، نکته قابل توجهی در افزایش میزان فروش است که با تولید و انتشار ویدئوهای باکیفیت امکان‌پذیر خواهد شد. در واقع، ویدئو مارکتینگ می‌تواند منحصر به فرد شما را تضمین کند، اما تولید ویدئوهای باکیفیت و متمایز از رقبا نیز به تلاش بیشتری نیاز دارد. هیچگاه فراموش نکنید که ویدئوهایی که تولید می‌کنید، نماینده‌ای از برند شما هستند؛ بنابراین، باید به اندازه کافی تاثیرگذار باشد. استفاده از داستان‌سرایی جذاب و انتشار ویدئو در رسانه‌های مناسب، مهم‌ترین پارامترها در منحصر به فرد برند شما است.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان