دانلود و خرید کتاب پر از مهر خوبان محمد سامانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پر از مهر خوبان اثر محمد سامانی

کتاب پر از مهر خوبان

نویسنده:محمد سامانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پر از مهر خوبان

کتاب پر از مهر خوبان مجموعه اشعار آیینی و مدیحه سرایی‌های محمد سامانی است که در مدایح معصومین و مصائب معصومین سروده شده است. 

درباره کتاب پر از مهر خوبان

کتاب پر از مهر خوبان، کتاب مدایح و مصائب اهل بیت (ع) است. این کتاب مجموعه اشعار مدیحه سرایی لرستانی است که در دو بخش تنظیم و تدوین شده است: بخش اول که مدایح المعصومین نام دارد، به مدیحه سرایی اهل بیت میپردازد و بخش دوم کتاب مصائب المعصومین نام دارد. این بخش نیز به بیان مصائبی که بر اهل بیت وارد شده است، می‌پردازد. 

محمد سامانی در مدایح و مصائبی که برای معصومین (ع) سروده است، سعی کرده تا مسائل بسیاری را وارد کند: از جمله نقل مصائب تاریخی، اخلاقی، عقیدتی، و همچنین اهداف عالی و متعالی که دنبال می‌کردند. بسیاری از اشعار در مقام دفاع یا رد بعضی نیت‌هایی سروده شده است که به ناحق و ناروا به پیامبران الهی، نسبت داده شده است.

کتاب پر از مهر خوبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران شعر معاصر و علاقه‌مندان به اشعار آیینی را به خواندن کتاب پر از مهر خوبان، دعوت می‌کنیم.

درباره محمد سامانی

محمد سامانی در سال ۱۲۷۸ متولد شد و در سال ۱۳۶۱ چشم از دنیا فرو بست. او شاعر و همچنین قاری قرآن بود. او سرودن شعر را با مدح و رثای امامان و معصومین (ع) آغاز کرد و به سبب آشنایی که با قواعد عروضی داشت و همچنین به دلیل اشعار نابی که می‌سرود به عضویت انجمن ادب و قلم خرم‌آباد درآمد. 

محمد سامانی همچنین قاری قرآن بود و با برگزاری کلاس‌های تدریس و تلاوت قرآن شاگردان بزرگی را پرورش داد. او در سن هشتاد و سه سالگی دار فانی را وداع گفت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۹۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
۴۳,۴۰۰
۳۰%
تومان