دانلود و خرید کتاب در ضیافت سیمرغ؛ جلد سوم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب در ضیافت سیمرغ؛ جلد سوم

کتاب در ضیافت سیمرغ؛ جلد سوم، مجموعه گفت و گوها با هنرآفرینان در نشریه پیشخوان است. مجموعه مصاحبه‌های این اثر به همت یعقوب سالکی نیا و نوشین احمدی گردآوری شده و زیر نظر فضل الله احمدی منتشر شده است.

در جلد سوم کتاب در ضیافت سیمرغ مجموعه گفتگوهایی جذاب و مصاحبه‌هایی جالب را از هنرپیشگان، کارگردانان و هنرمندان مطرح و موفق ایرانی می‌خوانیم 

کتاب در ضیافت سیمرغ؛ جلد سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب در ضیافت سیمرغ؛ جلد سوم برای تمام دوست‌داران سینما و تلویزیون و همچنین علاقه‌مندان به مطالعه مصاحبه و گفتگو جذاب است. 

بخشی از کتاب در ضیافت سیمرغ؛ جلد سوم 

آخرین کار تلویزیونی‌تان همکاری با رامبد جوان در تولید فصول ابتدایی «خندوانه» بود. چرا ادامه ندادید؟

من علاقه داشتم همکاری‌ام را با رامبد ادامه دهم و طرح‌های خوبی هم برای همکاری در فصول بعدی خندوانه داشتم، اما رامبد طرح‌های مرا جدی نگرفت و این شد که من هم قید همکاری با خندوانه را زدم!

طوری درباره قطع همکاری با رامبد حرف می‌زنید که گویا ازش دلخورید؟

ابدا دلخوری ندارم، چون به هر حال برنامه خندوانه برای رامبد بود و خودش بود که برندش کرد، پس حق دارد آدم‌های گروهش را انتخاب کند. همانطور که مسؤول کیفیت نهایی فصول اخیرش و اینکه همچنان باکیفیت کار می‌کند یا گرفتار تکرار شده، خودش است!

خودتان بخصوص با سابقه‌ای که در کارگردانی دارید طرحی را برای تولید به تلویزیون ارائه نکرده‌اید؟

طرح که همیشه داشته‌ام چون زندگی من بیکاری ندارد و زمانی که درگیر پروژه‌ای نیستم روی مضامین مورد علاقهام کار می‌کنم و مدام می‌نویسم. هم طرح برنامه‌های گفتوگو محور شاد برای تلویزیون داشته‌ام و هم طرح یکی دو مجموعه نمایشی، اما متأسفانه هنوز هیچکدام از طرح‌ها به جایی نرسیده است.

از طرح‌هایتان برای ساخت سریال برایمان بگویید.

آخرین طرحی که همراه علی خودسیانی همکارم در دنیای شیرین دریا و نوعی دیگر مشغول نگارشش بوده‌ایم، طرحی شیرین درباره کودکان کار است. این طرح را به شبکه دو ارائه کردم و تصویب هم شده است و حالا منتظریم ببینیم میتوانیم برای تولیدش اسپانسر پیدا کنیم یا نه.

...آیا مانند اغلب کارهایتان این هم درونمایه طنز دارد؟

داستان پسربچه‌ای را روایت کرده‌ایم که در اوج بحران‌های اقتصادی حاکم بر جامعه به ناگاه پدرش می‌میرد و مجبور می‌شود تحصیل را رها کند و به کارگری بپردازد. خط کلی تلخ است، اما کوشیده‌ایم در نگارش، لایه‌های شیرینی وارد کنیم که هم آسیب‌شناسی صورت گیرد درباره زندگی کودکان کار و هم لذت تماشا برای مخاطب بیشتر شود.

آخرین کار بازیگریتان در کمدی «به وقت خماری» بود؛ آن هم در نقش یک روحانی! جالب است این نقش را هم با شیرینی خاص کارهایتان رنگ‌آمیزی کرده بودید. بعد از به وقت خماری نقش‌های این طوری به شما پیشنهاد نشد؟

راستش را بخواهید از تکرار گریزانم و اگر هم بعد از سال‌ها در به وقت خماری بازی کردم به خاطر کیفیت قابل اعتنای فیلمنامه و پرسوناژ متفاوتی بود که الهامبخش من در ایفای یک نقش تازه بود. نمک این نقش باعث شد مخاطبان از آن خوششان آید و حتی عده‌ای گفتند آیا زمانی طلبه بوده‌ام یا نه! اما درباره پیشنهادات مشابه باید بگویم این گل کردن یک نقش و ارائه پیشنهادات تکراری همیشه بوده، اما ذاتا آدمی نیستم که این پیشنهادات را قبول کنم.

بجز سریال کودکان کار، طرح دیگری هم برای کارگردانی دارید؟

طرح دیگری هم دارم به نام «داستان افسانه» که یک طرح جنگی است و اتفاقاتش درست در روز اول جنگ آغاز می‌شود! داستان افسانه یک کار با تولید سنگین است که جلوه‌هایی نادیدنی از جنگ را به تصویر خواهد کشید. فیلمنامه این کار تقریبا آماده است و به دنبال آن هستیم که با پیدا کردن تهیه کننده، تولیدش را آغاز کنیم.

ترجیح‌تان این است که داستان افسانه را برای سینما تولید کنید یا تلویزیون؟

تلویزیون زمانی برای چنین پروژه‌هایی بودجه می‌گذاشت، اما گرفتاری‌های اقتصادی به صدا و سیما هم رسیده و واقعا دیگر پولی برای پروژه‌های سنگین جنگی نمانده است و برای همین به دنبالش هستم این طرح را در سینما به فیلم تبدیل کنیم و البته که از مشارکت تلویزیون در تولید هم استقبال می‌کنیم.

گنجینه‌ی اقوام ایران (قوم لر)
محسن رستمی
معماری بوشهر در دوره زند و قاجار
فراز غلام‌زاده جفره
فرهنگ واژگان پزشکی کتاب القانون فی الطب (عربی به فارسی)
احسان اسمعیلی طاهری
داستان ربوبیت و سه نیایش
مسعود ریاعی
گل های بهشتی
محمدرضا سرشار
توپم کجاست؟
مو ویلمس
الگوی نظام سیاسی حکمت متعالیه
بهرام دلیر
مکاشفه و پدرانه
مهدی ایوبی
حقوق قراردادها
فرهاد بیات
پژوهشنامه‌ی پنجم از فرهنگ و گویش‌های کومش؛ کتاب چهارم
اسماعیل همتی
مثنوی معنوی (دفتر ششم)
مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی
مثنوی معنوی (دفتر چهارم)
مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی
مثنوی معنوی (دفتر سوم)
مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی
مثنوی معنوی (دفتر دوم)
مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی
مثنوی معنوی (دفتر پنجم)
مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی
کتابشناسی توصیفی، روش پژوهش
رحمت الله فتاحی
لیلی و مجنون (خمسه نظامی ـ گنج سوم)
نظامی گنجوی
راهنمای کامل بهداشت، پرورش و بیمار‌های قناری
جمشید رزم یار
اوباما زمامدار کاخ سفید
نوید عاشوری
اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال
بنجامین سوینی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان