دانلود و خرید کتاب راه موفقیت الهام علیخان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه موفقیت اثر الهام علیخان

کتاب راه موفقیت

معرفی کتاب راه موفقیت

کتاب راه موفقیت نوشته الهام علیخان است. این کتاب مجموعه گفتارها و مقالات مدیرعامل گروه آموزشی الین پارسه است.

درباره کتاب راه موفقیت

مجموعه مقالات و گفتارهای مدیر عامل محترم گروه مهندسی ورزشی الین پارسه سرکارخانم مهندس الهام علیخان را تحت عنوان راه موفقیت می‌خوانید. این مقالات از مدت‌ها پیش در ماهنامه ورزش و زن ایرانی منتشر و مورد استقبال قرار گرفت.

مجموعه مقالات به نوعی راز موفقیت گروه مهندسی ورزشی الین پارسه را آشکار می‌کند. موفقیتی که مرهون ممارست، پشتکار، تخصص و احترام به مشتری است. راه موفقیت ترجمه‌ای از کتاب‌های خارجی نیست، این کتاب تجربیات عینی از فضای کسب و کار ایرانی است.

این کتاب می‌تواند الگویی برای کارآفرین‌ها و البته اطلاعات جامعی به علاقه‌مندانی که قصد ورود به صنعت ورزش و یا باشگاه داری را دارند، قرار دهد. همچنین مطالعه این کتاب را برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد تربیت بدنی خصوصا بازاریابی و کارآفرینی و سایر علاقه‌مندان توصیه می‌کنیم.

خواندن کتاب راه موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه‌ باشگاه‌های ورزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راه موفقیت

* لطفا معرفی کوتاهی از خودتان و فعالیت‌های ورزشی که انجام داده‌اید داشته باشید؟

الهام محمد علی خان هستم متولد ۱۳۶۰ رشته مهندسی MBA و قهرمان تنیس و دارای مدرک حرفه‌ای نجات غریق و سوارکاری می‌باشم. متاهل دارای یک دختر یکساله.

* فعالیت شرکت الین پارسه در چه حوزه است و برنامه آینده این شرکت‌ها به چه سمتی است؟

از سال ۸۴ فعالیت خودم را در زمینه واردات و تولید تجهیزات ورزشی جهت تجهیز کلیه اماکن ورزشی آغاز کردم و تا امروز با بیش از ۵۰۰۰ ارگان و سازمان دولتی و خصوصی به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به همکاری می‌باشم. در کنار فروش تجهیزات ورزشی، توسعه و تحقیق را نیز در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم. قسمت D@R الین پارسه در زمینه تحقیق در مورد ایده‌های علمی نو در زمینه تکنولوژی های نوین ورزشی در دو سطح عمومی و حرفه‌ای به امید بهبود در روند توسعه سیستم‌های نوین ورزشی مشغول به فعالیت می‌باشد. در شاخه دیگر با توجه به کندی روند ساخت اماکن ورزشی و عدم توجه به مسایل محیط زیست فقدان فضاهای ورزشی مناسب جهت اسکان ورزشکاران، شرکت مهندسی ورزشی الین پارسه به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از تکنولوژی سبز و دوستدار طبیعت در داخل کشور اقدام به احداث کمپ‌های چوبی ورزشی با سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های حال حاضر همسو با اهداف و سیاست‌های سازمان محیط زیست نموده است. این فعالیت‌ها از یک سو در تسریع گسترش اماکن ورزش مؤثر بود. از سوی دیگر با کمترین میزان آسیب به محیط زیست گامی مؤثر در جهت عدم گسترش روند روز افزون تخریب محیط زیست برداشته است.

ً * کارآفرینی خصوصا در حوزه ورزش مسایل خاص خود را دارد، به عنوان یک کارآفرین در صنعت ورزش مشکلات این حوزه را در چه مسایلی می‌بینید؟

عدم حمایت کافی مسئولین از فعالین این بخش. این کوتاه‌ترین و تاثیرگذارترین جمله‌ای است که می‌توان در زمینه مشکلات صنعت ورزش بیان نمود. تجربه کشورهای دیگر و حتی نمونه‌های عینی در سایر حوزه‌ها در کشور خودمان نشان می‌دهد که اگر حمایت عملی خوبی از این صنعت انجام بگیرد می‌توانیم شاهد رشد روزافزون این صنف باشیم.


نظرات کاربران

کاربر ۱۹۱۸۶۵۷
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

بسیار عالی بود

majid
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

نسخه چاپی 5هزار الکترونیک3هزار توخود حدیث مفصل بخوان....

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان