دانلود و خرید کتاب رفتارهای فراموش شده جان برنشتاین ترجمه طاهره آشتیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفتارهای فراموش شده اثر جان برنشتاین

کتاب رفتارهای فراموش شده

معرفی کتاب رفتارهای فراموش شده

کتاب رفتارهای فراموش شده اثر استن برنشتاین و جان برنشتاین داستانی آموزشی برای مهارت تغییر رفتار؛ خودخواهی برای کودکان است. این کتاب را با ترجمه طاهره آشتیانی در دست دارید. 

درباره کتاب رفتارهای فراموش شده

رفتارهای فراموش شده داستانی درباره خانواده خرس‌ها است. آن‌ها با کمک کلمه‌هایی مانند لطفا، ببخشید و سپاسگزارم به خرس‌های مودبی تبدیل می‌شوند اما یک روز مادر متوجه می‌شود که بچه خرس‌ها رفتارهای واقعا زشتی از خودشان نشان می‌دهند. آن‌ها کلا از کلمه‌های جادویی استفاده نمی‌کنند، همدیگر را با کلمه‌ها و اسم‌های زشت صدا می‌زنند، هل می‌دهند، شکلک‌های بی‌ادبانه درمی‌آورند و عذرخواهی هم هیچ جایی در این میان ندارد. مامان خرسه نمی‌داند چه چیزی باعث شده است تا این شرایط به وجود بیاید اما اطمینان دارد که باید کاری بکند تا به این وضع پایان بدهد..

برای آموزش بسیاری از مفاهیم مختلف به کودکان می‌توان از قصه‌ها و کتاب‌ها کمک گرفت. قصه‌ها دنیایی هستند که به زبان بچه‌ها صحبت می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا شرایطی را درک کنند که مشابه شرایط خودشان است. سپس حل مساله را یاد می‌دهد. قصه‌ها می‌توانند بخش اعظمی از آموزش غیر مستقیم کودکان را بر عهده بگیرند و به والدین و مربیان نیز کمک می‌کنند تا به آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان بپردازند. 

کتاب رفتارهای فراموش شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

رفتارهای فراموش شده برای تمام کودکان جالب است. اگر مربی هستید یا دوست دارید مهارت‌های ارتباطی را به فرزندانتان بیاموزید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان