دانلود و خرید کتاب ‫ارتباط با تکنولوژی‮‬‌‫ رنی رابینسون ترجمه شادی فروتنیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ‫ارتباط با تکنولوژی‮‬‌‫ اثر رنی رابینسون

کتاب ‫ارتباط با تکنولوژی‮‬‌‫

انتشارات:انتشارات یمام
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ‫ارتباط با تکنولوژی‮‬‌‫

کتاب ‫ارتباط با تکنولوژی‮‬‌‫ نوشته رانی رابینسون و ترجمه شادی فروتنیان، راهنمایی برای تعاملات دیجیتالی حرفه‌ای است. 

درباره کتاب ‫ارتباط با تکنولوژی‮‬‌‫

ارتباط با تکنولوژی در حقیقت یک کتاب راهنما برای تعاملات دیجیتالی حرفه‌ای است. در این کتاب ما روش برقراری ارتباط موثر را فرا می‌گیریم. اما چرا دانستن ارتباط موثر اهمیت دارد؟

نباید فراموش کرد که انسان امروز در عصر ارتباطات زندگی می‌کند و تقریبا تمام کارهای ما، از کارهای روزمره و معمولی ما گرفته تا شغلمان به وسیله ارتباطات انجام می‌شود. ارتباط موثر نه تنها به معنای نوشتن و حرف زدن، بلکه چیزی فراتر است. ما در برقراری یک ارتباط با دیگران، تنها به فکر رد و بدل کردن اطلاعات با دیگران نیستیم. بلکه می‌خواهیم ارتباطی معنادار را شکل دهیم و به شناخت و درک متقابلی از طرق مقابل برسیم. 

در محیط‌های کاری نیز افرادی که مهارت و توانایی برقراری ارتباط موثر را دارند، از طریق ترفیع رتبه و مقام و امثال اینها مدام پیشرفت می‌کنند و مورد تشویق و تحسین واقع می‌شوند. با توجه به اینکه تقریبا تمام کارهای ما از طریق تکنولوژی پیش می‌رود، لازم است تا ارتباط با تکنولوژی را یاد بگیریم و تعاملات دیجیتالی حرفه‌ای را بلد باشیم.

این کتاب به ما روش‌های ارتباطی دیجیتالی را آموزش می‌دهد و کمکمان می‌کند تا برای هر موقعیت و هر مناسبتی، بهترین روش ارتباطی را انتخاب کنیم.

کتاب ‫ارتباط با تکنولوژی‮‬‌‫ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب ارتباط با تکنولوژی را به تمام کسانی که دوست دارند در کار و ارتباطات خود پیشرفت کنند و تعاملات حرفه‌ای دیجیتالی را یاد بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان