دانلود و خرید کتاب هنوز نفهمیدی به این می گویند کتاب؟ لین اسمیت ترجمه ساناز آیتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنوز نفهمیدی به این می گویند کتاب؟ اثر لین اسمیت

کتاب هنوز نفهمیدی به این می گویند کتاب؟

نویسنده:لین اسمیت
امتیاز:
۴.۸از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنوز نفهمیدی به این می گویند کتاب؟

کتاب هنوز نفهمیدی به این می گویند کتاب؟ اثری از لین اسمیت با ترجمه ساناز آیتی است. این داستان در ادامه کتاب دیگر اسمیت، به این می‌گویند کتاب! نوشته شده است و درباره ماهیت کتاب برای بچه‌ها حرف می‌زند.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب هنوز نفهمیدی به این می گویند کتاب؟

در داستان هنوز نفهمیدی به این می‌گویند کتاب؟ با یک میمون بزرگ و یک بچه الاغ و یک موش کوچولو رو‌به‌رو می‌شویم، میمون مشغول کتاب خواندن است که بچه الاغ و موش کوچولو سر می‌رسند و از او درباره چیزی که دستش است سوال‌های مختلفی می‌پرسند تا متوجه بشوند با چه چیزی رو به رو هستند. 

کتاب هنوز نفهمیدی به این می گویند کتاب؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان پیش از دبستان و بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند از خواندن این کتاب لذت می‌برند. اگر دوست دارید در زمینه ترویج کتاب فعالیت کنید این داستان به شما کمک می‌کند. 

درباره لین اسمیت

لین اسمیت ۲۵ آگوست ۱۹۵۹ متولد شد. او نویسنده و تصویرگر آمریکایی کتاب‌های کودکان است و جوایز بسیاری را از جمله مدال کیت گریناوی و مدال افتحار کالدکات را از آن خود کرده است. 

نظرات کاربران

mina
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

صد در صد بخونید تا حال روحتون خوب بشه

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

طنز عمیق و معناداری داشت. مواجه ی یه بچه ی دهه نودی که از بدو تولدش موبایل دست گرفته‌اند و حالا با کتاب بیگانه است. برای آموزش سواد رسانه ای به کودکان هم کاربردی است

Ms S
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

با نمک بود 😁

دریا♡کویر
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

برای من و دخترم جالب و سرگرم کننده نبود.چون ما تو خونه مون رایانه و تبلت و لب تاپ نداریم. شاید برای کسانی که بخوان فرزندشون کمی از تکنولوژی فاصله بگیره و کتابخون بشه آموزنده باشه ولی برای ما نبود! در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان