دانلود و خرید کتاب شناخت پرندگان خانگی بابک وجدان‌خوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت پرندگان خانگی اثر بابک وجدان‌خوش

کتاب شناخت پرندگان خانگی

معرفی کتاب شناخت پرندگان خانگی

کتاب شناخت پرندگان خانگی نوشته بابک وجدان‌خوش و احمد عابدینی به زندگی و گونه‌های مختلفق پرندگان می‌پردازد. پرندگانی که بخشی از زندگی مردم شده‌اند و به عنوان حیوان خانگی پذیرفته‌ شده‌اند.

درباره کتاب شناخت پرندگان خانگی

محققان انگلیسی، نگهداری حیوانات خانگی ومراقبت از آنهارا باعث تقویت روحیه و افزایش سلامت روحی و روانی افراد وباعث کاهش بیماری مبتلایان به اسکیزوفرنی و از راه‌های درمان افسردگی وهمچنین از راه‌های کاهش بروز بیماری‌های گوناگون درخانه می‌دانند.

 به گفته پزشکان، وجود حیوانات خانگی باعث شناسایی علائم پیش سرطان، بهبود وضعیت روحی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و همچنین کاهش دردهای مزمن کودکان می‌شود و نگهداری از حیوانات باعث می‌شود کودکان اجتماعی‌تر شوند و با از دست دادن عزیرانشان راحت‌تر کنار بیایند. دکتر ول از محققان دانشگاه در انگلیس با ارائه مدارک مستدل، کاهش فشار خون و سطح کلسترول مضر خون و به‌طور کلی کاهش مشکلات سلامتی افراد را از آثار نگهداری حیوانات خانگی خصوصا پرنده خانگی می‌داند. تحقیقات محققان دیگر درنقاط مختلف جهان هم نشان می‌دهد که می‌توان پاره‌ای از مشکلات عاطفی و اختلالات روحی افراد را به وسیله حیوانات خانگی درمان کرد و موجب سرگرم شدن سالمندان در محیط خانه وجلوگیری از بروز افسردگی در آنها شد. یکی از معضلات بزرگ شهرنشینی، کاهش رفت و آمدها و تنهایی ناگزیر پدربزرگ‌ها ومادربزرگ ها است و این احساس تنهایی در دراز مدت آثار مخربی بر روح و روان آن‌ها می‌گذارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که نقش التیام بخش حیوانات اهلی در روحیه سالمندان و سرگرم شدنشان بسیار پررنگ است. روان‌شناسان استرالیایی می‌گویند، برقراری پیوند عاطفی میان حیوانات خانگی و سالمندان آنها را از حالت سکون خارج و قسمتی از نیازهای روحی شان را برآورده می‌کند. علاوه بر تمام این موارد، اگر می‌خواهید فرزندانی مدیر و مدبر و مسیولیت‌پذیر و مهربان داشته باشید، حتما به آنها فرصت نگهداری از پرندگان زینتی را بدهید. البته نظافت و تهیه غذای پرندگان نیز باید به عهده آنها باشد. کتاب شناخت پرندگان خانگی به شما کمک می‌کند انواع پرندگان را بشناسید و بدانید با آنها چطور برخورد کنید.

خواندن کتاب شناخت پرندگان خانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به نگه‌داشتن پرنده در خانه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Liberty.Slytherin
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

کتاب خوبیه و خیلی درباره آشنایی با پرندگان کمک می کنه.

sogol .. army
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

من این کتاب را نخوانده ام ولی چون یک عروس هلندی دارم مطمئنم که بدردم میخوره 👌😎

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان