دانلود و خرید کتاب مدیریت استرس ام.تی.دی ترینیگ ترجمه طوبی مردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت استرس اثر ام.تی.دی ترینیگ

کتاب مدیریت استرس

معرفی کتاب مدیریت استرس

کتاب مدیریت استرس اثری از گروه آموزشی ام تی دی است که با ترجمه طوبی مردانی می‌خوانید. در این کتاب بعد از آشنایی با استرس، عوامل ایجاد استرس و تاثیر آن، راهکارهایی برای کاهش استرس می‌خوانیم. 

درباره کتاب مدیریت استرس

استرس می‌تواند یکی از مهم‌ترین معضلاتی باشد که برای هرکسی ایجاد می‌شود و در کار او اختلال ایجاد می‌کند. استرس می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند و خود را به صورت مشکلات جسمی نیز ظاهر کند. موقعیت‌های استرس‌زا برای افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. امتحانات، محل کار، مشکلات، تغییر موقعیت‌های ناگهانی می‌توانند از عوامل ایجاد استرس باشند. آیا راهی برای مقابله با استرس وجود دارد؟ 

گروه آموزشی ام تی دی در کتاب مدیریت استرس، مخاطبان را با استرس، دلایل ایجاد آن و عوامل استرس‌زا و تاثیری که ممکن است بر زندگی افراد یا بدنشان داشته باشد، آشنا می‌کنند. در ادامه راهکارهایی ارائه می‌کنند که برای کنترل و از بین استرس مفید است. 

کتاب مدیریت استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام افرادی که از استرس رنج می‌برند و به دنبال راهکاری برای مدیریت و کاهش آن هستند، کتاب مدیریت استرس را جذاب و کاربردی می‌یابند. 

بخشی از کتاب مدیریت استرس

وقتی نیازهای اصلی به عنوان یک انسان برآورده نمی‌شوند ، در آن زمان استرس را تجربه می‌کنید. برای مثال، اگر بی خانمان شوید، درگیر نوعی سو استفاده می‌شوید ، یا وقتی از یک سیستم حمایتی برخوردار نیستید ، استرس را تجربه خواهید کرد. اگر سازمان یا محل کارتان از لحاظ فیزیکی ناآرام رو ناراحتی کننده باشد، شغلتان دشوارتر شود، با رئیستان کنار نیایید، یا خود سازمان تغییر کند، به طور حتم باعث ایجاد استرس خواهد شد. پس در زندگی شخصی، هرگونه تغییر اساسی مثل ازدواج، طلاق، یا از دست دادن یکی از عزیزان همگی باعث ایجاد استرس خواهند شد.

یادگیری مدیریت استرس در کار

یک چیز خوب که باید در مورد استرس کار بدانیم این است که می‌توانید چگونگی مدیریت آن را بیاموزید تا به یک مسئله جدی تبدیل نشود. این کتاب بیش از هر چیز سعی دارد به روش‌های یادگیری مدیریت سطوح استرس بپردازد. برخی از ابزارهایی که خواهید آموخت از قرار زیر هستند:

مسئولیت پذیری برای چگونگی تجربه استرس.

برداشتن گام هایی در جهت محدود کردن تأثیرات استرس بر روی سلامتی خود.

شناسایی «نقاط استرس» خود یا نواحی که در آن نسبت به استرس آسیب پذیر می‌شوید.

یادگیری بهبود مهارت های ارتباطی و بین فردی خود برای کاهش استرس در روابطتان.

محرک‌هایی که باعث ایجاد استرس می‌شوند ، چه مثبت و چه منفی، عوامل استرس‌زا نامیده می شوند. چیزهایی که باعث می شوند استرس پیدا کنید ممکن است باعث ایجاد استرس در همکاران، رئیس، همسر یا دوستانتان نشوند. همان طور که ما هرکدام افراد جداگانه‌ای هستیم، پس هرکدام از ما عکس العملی جداگانه نسبت به محرک‌های محیط خود داریم. درهرحال، راه‌های به خصوصی برای پاسخ گویی جسم نسبت به عوامل استرس‌زا وجود دارد که این راه‌ها باهم برابر نیستند.

فهرست

  • چرا مردم از استرس رنج می‌برند
  • انواع دلایل استرس
  • تأثیر استرس
  • روش‌های خود مراقبتی برای کاهش استرس
  • کاهش استرس از طریق مدیریت زمان
  • بهبود هوش هیجانی برای کاهش استرس محل کار
  • روش‌های دیگر برای کاهش استرس محل کار

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

مدیریت استرس یعنی شناخت ماهیت آن و کنترل آن بر اساس کنترل بر رفتار خود در هنگام استرس. این کتاب اثر بسیار مناسبی جهت حفظ و ارتقا سطح سلامت روان و بهبود عملکرد فردی است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان