دانلود و خرید کتاب سرمای سخت رابرت سوئیندلز ترجمه فرشته عبدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرمای سخت اثر رابرت سوئیندلز

کتاب سرمای سخت

معرفی کتاب سرمای سخت

کتاب سرمای سخت نوشته رابرت سوئیندلز است. این کتاب که با ترجمه فرشته عبدلی منتشر شده است یک رمان جذاب است که هم نوجوانان از آن لذت می‌برند هم بزرگسالان. این کتاب کمک می‌کند تا تصویر آدم‌های نامرئی را ببینیم. 

درباره کتاب سرمای سخت

این کتاب در قرن بیستم روایت می‌شود و به زندگی و شرایط افراد بی‌خانمان می‌پردازد اما همزمان داستان یک جنایت هولناک در قلب لندن را پیش می‌گیرد. پس از اینکه پدر لینک خانواده خود را رها کرد، مادر لینک با مرد جدیدی آشنا می‌شود. وینس لینک را از خانه بیرون می‌کند و پسر تنها می‌ماند تا راهی برای سرنوشتش پیدا کند. روزنامه ساندی‌تایم در باره کـتـاب سرمای سخت نوشت: سرمای سخت، کتابی اسـت کـه باعث مـی‌شـود نـوجـوانـان جلوی ورودی‌های اشغال شده توسط بی‌خانمان‌ها را با دقت وارسی کنند و بیندیشند

 او اول پیش خواهر بزرگترش کارول می‌رود، اما او زندگی خودش را دارد و مردی که با او زندگی می‌کند از لینک خوشش نمی‌آید پس مجبور می‌شود او را هم ترک کند. او شهر محل تولدش را رها می‌کند و در نهایت در خیابان‌های لندن پناه می‌برد. زندگی سخت است اما او در کنار دوست بي‌خانمان دیگرش جینجر سعی می‌کند زندگی را یاد بگیرد. در همین حال، در جای دیگری در لندن، یک افسر سابق ارتش از دیدن افراد بی‌خانمان در هر گوشه خیابان که به نظر او دشمن کشور هستند، او طرحی برای خلاص شدن از شر آنها می‌ریزد. با ترکیبی از نیرنگ و زورگویی، یا با وعده غذا و گرما یا ترس از پلیس، آنها را به خانه خود می‌برد و سپس از مهارت‌های خود به عنوان سرباز برای کشتن آنها و پنهان کردن شواهد استفاده می‌کند. اما این وسط لینک به چیزی مشکوک می‌شود.

خواندن کتاب سرمای سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های واقعی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت سوئیندلز 

رابرت سوئیندلز در سال ۱۹۳۹ در شهر برادفورد انگلیس به دنیا آمد. او بین پنج فرزند، فرزند ارشد بود . خانه کوچک این خانواده همیشه شلوغ و پر سر و صدا بود. خواندن کتاب برای رابرت راهی بود تا بتواند وضعیت خانه را تحمل کند. رابرت سوئیندلز در سن یازده سالگی در آزمون ۱۱ پلاس شرکت کرد که این آزمون تعیین می‌کرد که آیا می‌تواند به دبیرستان دولتی برود و بعد از آن بتواند به دانشگاه راه پیدا کند یا اینکه باید در سن ۱۵ سالگی مدرسه را ترک کند و مشغول به کار شود. او در این آزمون رد شد. اما خوش شانس بود و یک معلم انگلیسی داشت که مشوقش در نوشتن شد و او را تشویق کرد تا در یک مسابقه سراسری مقاله‌نویسی شرکت کند. سوئیندلز در این مسابقه برنده شد و از بسیاری دانـش آمـوزان، شامل آنهایی که در دبیرستان دولتی تحصیل می‌کردند، پیشی گرفت.

 رابرت سوئیندلز بیش از بیست کتاب برای نوجوانان به رشته تحریر در آورده است. کتاب سرمای سخت که یک داستان واقعی است، در سال ۱۹۹۴ موفق به دریافت ِ مدال کارنگی شد. سوئیندلز برای کتاب سرمای سخت و تحقیق در مورد افراد خیابان ِ خـواب، سه شب را در خیابان‌های لندن گذراند.

مدال کارنگی مهم‌ترین و قدیمی‌ترین جایزه کتاب کودک و نوجوان بریتانیا است که هر ساله به برجسته‌ترین اثر در حوزه ادبیات کودک و نوجوان تعلق می‌گیرد.

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

داستانی بسیار جذاب اموزنده و خواندنی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۵۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان