دانلود و خرید کتاب ریچارد برانسون چه کسی است؟ میشل برگان ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریچارد برانسون چه کسی است؟ اثر میشل برگان

کتاب ریچارد برانسون چه کسی است؟

معرفی کتاب ریچارد برانسون چه کسی است؟

کتاب ریچارد برانسون چه کسی است؟ نوشته میشل برگان است. این کتاب که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است یکی از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت است که سعی دارد با بالا بردن آگاهی و دانش نوجوانان، موفقیت را قدم به قدم به آنها نزدیک‌تر کند.

 درباره کتاب ریچارد برانسون چه کسی است؟

کتاب ریچارد برانسون چه کسی است؟ به زندگی شخصی و حرفه‌ای ریچارد برانسون، یکی از بزرگترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بریتانیایی می‌پردازد.

 ریچارد برانسون در ۱۸ ژوئيه سال ۱۹۵۰ در لندن متولد شد. او رئیس و بنیان‌گذار شرکت‌های ویرجین ست. که بیش از ۴۰۰ زیرمجموعه در دنیا دارد. او اویلن سرمایه‌گذاری خود را در ۱۶ سالگی انجام داد. او تحصیل را رها کرد و با کمک یکی از دوستانش مجله دانش‌آموز را راه انداخت...

 برانسون در فهرست ثروتمندترین افراد جهان که در مجله فوربس منتشر شده به عنوان چهارمین شهروند ثروتمند انگلیس معرفی شده است. برای آشنایی بیشتر با این کارآفرین بزرگ زندگی نامه او را در این کتاب بخوانید.

 خواندن کتاب ریچارد برانسون چه کسی است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه نوجوانان علاقه‌مند به زندگی‌نامه شخصیت‌های تاثیرگذار و موفق

بخشی از کتاب ریچارد برانسون چه کسی است

در طی سالهای ۱۹۷۱ و ۱۹۷۲، ویرجین رکوردز فروشگاه‌های بیشتری را افتتاح کرد. ریچارد پسر عموی خود سایمون دراپر را استخدام کرد تا انتخاب کند کدام آلبوم‌ها را بفروشد. ریچارد گفت که سایمون "بیش از هر کسی که ملاقات کرده‌ام درباره موسیقی چیز می‌داند." این یکی از مهارتهای عالی ریچارد در تجارت بود. او ایده‌های خوبی پیدا کرده و سپس افراد مناسبی را پیدا می‌کرد تا به او کمک کنند تا آنها را عملی کند.

گروه‌های راک اکنون در مانور موسیقی ضبط می کردند. یک روز هنگام بازدید از استودیو، ریچارد با یک دختر نوزده ساله آمریکایی به نام کریستن توماسی آشنا شد. ریچارد بلافاصله به کریستن علاقمند شد و به زودی از او خواستگاری کرد. آنها کمی بیشتر از یک سال بعد یعنی در جولای ۱۹۷۲ ازدواج کردند.

عمارت مانور روز به روز برای تجارت ریچارد از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شد.

با کمک سایمون، ریچارد شرکت ضبط خود را ایجاد کرد. گروه‌های مشهور با شرکت‌هایی مانند او قرارداد می‌بستند و شرکت ها آلبوم‌های خود را به فروش می‌رساندند. در آن زمان، شرکت های بزرگ ضبط کننده شامل EMI در انگلیس و آتلانتیک در ایالات متحده بودند. در سال ۱۹۷۳، ریچارد چهار آلبوم اول را توسط ویرجین رکوردز جدید خود منتشر کرد. مایک اولدفیلد آن را زنگ‌های لوله‌ای (Tubular (Bells نامید. این نقطه عطفی در موسیقی بود. این ضبط بر خلاف اکثر موسیقی های روز بود.

اولدفیلد موسیقی راک را با سبک های دیگری مانند موسیقی کلاسیک و موسیقی محلی ترکیب می‌کرد. پس از استفاده از قطعات Tubular Bells در فیلم ترسناک محبوب جن‌گیر، فروش این آلبوم به طرز چشمگیری افزایش یافت. ریچارد گفت در این زمان بود که "پول شروع به سرازیرشدن به سمت آنها کرد."

وقتی ریچارد درآمد بیشتری کسب کرد، شیوه زندگی خود را خیلی تغییر نداد. او هنوز در اوایل بیست سالگی بود.

او می‌خواست هر زمان که خواست احساس آرامش کند و تفریح کند. او به جای کت و کراوات مانند اکثر تاجران، با پوشیدن ژاکت به جلسات می‌رفت. او در مهمانی‌ها دوست داشت مردم را که با لباس زنانه‌ای که می‌پوشید شگفت‌زده کند و دوست داشت شوخی‌های عجیب و غریب کند.

نظرات کاربران

کاربر 670535
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

مختصر و مفید کتاب خوبی بود برای یک مطالعه ١-٢ ساعته

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ریچارد به عنوان "مردخنده‌رو با ریش" در همه جا شناخته می‌شود. او فکر کرد لبخند زدن برای تجارت خوب است. لبخند می‌تواند تنش‌ها را در یک جلسه کاری کاهش دهد یا افرادی را که به منافعشان اهمیت می‌دهند را متقاعد کند. بدون توجه به آنچه در زندگی شخصی یا خصوصی وی رخ داده است، ریچارد به ارزش و قدرت لبخند اعتقاد داشت. در آن زمان، بزرگترین شرکت هواپیمایی در بریتانیای کبیر، بریتیش ایرویز (BA) بود. این شرکت قاعدتاً خوشحال نبود که شاهد باشد که ویرجین مسافرانش را می‌گیرد و مسیرهای بیشتری به دست می‌آورد. ریچارد متقاعد شد که BA برای نابودی ویرجین آتلانتیک نقشه دارد و حق داشت.
esrafil aslani

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان