دانلود و خرید کتاب ویزگول و ویزغول تد آرنولد ترجمه عرفان حسن‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ویزگول و ویزغول اثر تد آرنولد

کتاب ویزگول و ویزغول

معرفی کتاب ویزگول و ویزغول

کتاب ویزگول و ویزغول نوشته تد آرنولد است. این کتاب را عرفان حسن‌زاده به فارسی ترجمه کرده است و فرهاد حسن‌زاده متن این کتاب را به زبان طنز برگردانده است. مجموعه مگسک و پسرک برای کودکان بالای پنج سال بسیار مناسب و خواندنی است. این کتاب را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب ویزگول و ویزغول

شاید فکر کنید آدم‌ها ممکن است حیوانات خانگی متفاوتی داشته باشند، اما انتخاب حشرات یک انتخاب عجیب است، پسرک قصه‌ی ما یک مگس را برای حیوان خانگی خود انتخاب کرده است، یک مگس بامزه.

این مگس که اسمش ویزگول است همراه پسر بچه‌ای که دوستش است و نامش ویز است هربار خودشان را به یک دردسر بامزه می‌اندازند و سعی می‌کنند از آن فرار کنند. در این جلد ویز از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود در یک شب ترسناک بارانی که رعد برق‌های شدید می‌زند ویزگول در حال درست کردن یک هیولای مگسی است.

مجموعه کتاب‌های مگسک و پسرک یک تفاوت عمده با دیگر کتاب‌های کودک دارد، این کتاب به زبان طنز فارسی بازنویسی شده است و همین موضوع به کودکان کمک می‌کند تا لحظات شادی را با خواندن کتاب‌ها تجربه کنند. این کتاب تخیل کودکان را پرورش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا با تقویت تخیل خود دنیا را زیباتر ببینند.

داستان‌های ویزگول ساده اما پرهیجان هستند و با تصاویر خود تد آرنولد منتشر شده‌اند. ویز پسربچه‌ تنبل و بی‌حوصله‌ای است که علاقه‌اش به ویزگول برای این است که با هربار ویز ویز می‌تواند اسم او را صدا کند. اما هیچ‌چیز ساده نیست ویزگول شلوغ و پرسروصدا و گاهی می‌تواند آن‌قدر پرواز کند که کره‌ زمین را مثل یک نقطه‌ کوچک ببیند و همین موضوع نشان می‌دهد او یک مگس عادی نیست و قدرت‌های خاص دارد. ویزگول نه تنها می‌تواند در مسابقه‌ بهترین حیوان خانگی مقام باهوش‌ترین حیوان را کسب کند، بلکه وقتی وارد تیم فوتبال هم می‌شود باعث برنده شدن تیمش می‌شود.

این کتاب‌ها صرفا برای آموزش نیست و با داستانی جذاب و خواندنی کمک می‌کند کودک دنیای تازه‌ای را ببیند و بتواند خودش را خلاف عادت‌هایش تصور کند و تصویر تازه‌ای بسازد. هیچ کودکی نمی‌تواند تصور کند یک مگس حیوان خانگی‌اش است و این کتاب با تغییر عادت‌ها و تخیلات کودک او را به دنیای تصاویر خنده‌داری می‌برد.

خواندن کتاب ویزگول و ویزغول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان دوره ابتدایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تد آرنولد

تد آرنولد متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۴۹ در المیرا ، نیویورک ، ایالات متحده نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است. او بیش از ۱۰۰ کتاب تألیف و تصویرگری کرده است. تد از دانشگاه فلوریدا با مدرک BFA فارغ التحصیل شد. او قبل از شروع کارش به نوشتن کتاب‌های کودک، به عنوان تصویرگر تجاری کار می‌کرد. آرنولد هنگام زندگی در فلوریدا با همسرش کارول آشنا شد. کارول، معلم پیشین مهد کودک، او را به نوشتن و تصویرگری کتاب‌های کودکان تشویق کرد. پسران وی، والتر و ویلیام، الهام بخش برخی از شخصیت‌ها و داستان‌های او بودند.

نظرات کاربران

اسمعیل زاده
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

من همه ی جلد هایش را خواندم و همش عالی و جذاب بود خیلی زیبا بود من لذت بردم جالب بود داستان های زیبایی داشت در بعضی از داستان ها هم یک نکته ی آموزنده داشت خیلی عالی بود حتما

- بیشتر
لعل
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

💜❤️

نرگس
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

جالب بود

otaku
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

خیلی عالی و جالب

شهرام
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

سلام به همگی این کتاب خیلی عالی است و من پیشنهاد می کنم این کتاب را بخوانید.

الهه
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

عال خیلی خوب بود وزززززز ز

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

کتاب صد و سی و یکم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان